Skip links

SESLİ YANIT SİSTEMİ (IVR) UYGULAMALARI

SMS gönderimlerinizi web paneli üzerinden yapabildiğiniz gibi entegrasyon ile kendi yazılımız üzerinden de yapabilirsiniz. Entegrasyonla gönderim için gerekli teknik dökümanımızı inceleyiniz.

Sesli Yanıt Sistemi (IVR) Özellikleri
  • Herhangi bir lisans gerektirmeden birden fazla dış hattınıza aynı anda cevap verebilir.
  • Arandığınız dış hattınıza özel karşılama menüleri, bekleme müzikleri ve senaryoları uygulayabilir. Böylelikle farklı lokasyonlarınızda aynı santrali kullanabilirsiniz.
  • Mesai içi ve mesai dışında farklı karşılama menüleri uygulayarak mesai dışında gelen aramalarına farklı senaryolar uygulayabilir.
  • Aranan dahilinin meşgul veya yerinde olmaması durumu gibi farklı durumlar için aboneye sesli mesaj bırakılması yada o dahiliye ait cep telefonuna aktarım sağlanabilir.
  • Arayan kişilere o anda bekleyenler arasında kaçıncı sırada olduğu, tahmini bekleme süresi bilgisi verilebilir.
  • Outbound aramalarda anket veya tanıtıcı bir reklam olarak sesli mesaj dinletilerek tuşlama yaptırılabilir. Yapılan tuşlamaya göre farklı senaryolar uygulanabilir.
  • İnteraktif IVR Modülleriyle;
    Arayan müşteriyi numarasından tanıma,
    TTS (Text to Speech) ile müşteriyi ismiyle karşılama,
    SR (Speech to Text) ile müşteriyi komutlarla yönlendirme,
    Sipariş-Kargo Durumu sorgulatma ve IVR üzerinden müşteriye okutma,
    Borç sorgulatma ve IVR üzerinden müşteriye okutma,
    Ödeme veya tahsilatlarınızı kredi kartı bilgilerinin tuşlatarak tahsis etme gibi işlemleri uygulayabilirsiniz.
İnteraktif Sesli Yanıt Sistemi (IVR) Modülleri

Müşteri Tanıma Sistemi

Sizi arayan müşterilerinizi tanıyarak sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden müşteriye özel IVR senaryoları uygulayabilirsiniz.

Detaylı Bilgi >

Sipariş-Kargo Borç Sorgulama Modülü

Müşterilerinizin sipariş, kargo veya borç durumlarını santraliniz üzerinden personele ihtiyaç duymadan okutabilirsiniz.

Detaylı Bilgi >

Kredi Kartı Tahsilat Sistemi Modülü

Tahsilatlarınızı kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sistemi üzerinden tuşlama ile yapabilirsiniz.

Detaylı Bilgi >

Çağrı Sonrası Puanlama Modülü

Müşterilerinizle yaptığınız görüşmelerin sonunda görüşmeyi kısa bir anketle puanlandırma işlemidir.

Detaylı Bilgi >