Skip links

Destek Süreci

Uzaktan destek için aşağıdaki programı bilgisayarınıza kaydedip çalıştırdığınızda program size bir ID numarası verecektir. Bu ID numarasını Verimor Telekom Destek ekibine bildiriniz.

Aşağıdaki yöntemlerle destek alabilirsiniz.

E-Posta ile Destek Talebi

Destek taleplerinizi konularına göre ilgili e-posta adreslerine gönderebilirsiniz. Gönderilen e-posta adresi sistemde kayıtlı olan abone e-posta adresleriyle eşleştirilir. E-posta adresiniz kayıtlıysa tarafınıza özel destek kaydı oluşturulur. Destek talebiniz ilgili bölüm tarafından üstlenilerek en kısa sürede yerine getirilir.

TEKNİK DESTEK TALEBİ
SATIŞ-PAZARLAMA / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
MUHASEBE / FİNANS
YAZILIM / AR-GE
Online İşlem Merkezinden Destek Talebi

Online işlem merkezi (OİM) üzerinden oluşturduğunuz talep, seçtiğiniz departmana göre destek kaydına dönüşür. İlgili departmana atanan destek kaydı online işlem merkezi (OİM) üzerinden takip edilebilir. Destek kaydına ilişkin yeni yorumlar online işlem merkezi üzerinden yazılabilir.

YENİ DESTEK TALEBİ
Çağrı Merkezi Destek

0850 532 00 00 numarasından iletilen talepler, çağrı merkezimiz tarafından destek kaydına dönüştürülür. Oluşan destek kaydı online işlem merkezi üzerinden takip edilebilir. Destek kaydına ilişkin yeni yorumlar yazılabilir. Çağrı Merkezimiz Pazartesi – Cumartesi 09:00 – 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

0850 532 00 00