Geleneksel yöntemleri geride bırakan bulut santral sesli mesaj sistemleri, işletmelerin iletişimini baştan sona dönüştürür. Geleneksel telesekreterlerin aksine, bu akıllı sistemler, çağrılarınızı yönetir, profesyonel bir imaj sunar ve hiçbir çağrıyı gözden kaçırmamanızı sağlar.
Bir IVR sesli mesaj sistemiyle, işletmenizin açık ve kapalı olduğu saatler için farklı çağrı senaryoları oluşturabilirsiniz.
Mesai İçi Senaryo: Müşterilerinizi “Hoşgeldiniz, dahili numarasını biliyorsanız tuşlayın” gibi bir anons ile karşılayabilirsiniz. Müşteriler tuşlama yaparak doğrudan ilgili kişiye veya departmana ulaşabilir.
Mesai Dışı Senaryo: Çalışma saatleri dışında gelen çağrılar, “Şu anda ofisimiz kapalı, talebiniz için mesaj bırakabilir veya mesai saatleri içinde tekrar arayabilirsiniz” anonsu ile karşılanır. Bu, müşterilerinize her zaman bir çözüm sunulduğu izlenimini verir.
Gelişmiş bulut santral sistemleri, TTS ve SR gibi teknolojilerle zenginleştirilmiştir.
TTS IVR (Text-to-Speech): Yazılı metinleri, yapay zeka destekli bir sesle otomatik olarak seslendirir. Bu sayede, anonslarınızı hızla oluşturabilir ve dilediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz.
SR IVR(Speech Recognition): Konuşma tanıma teknolojisi ile, arayanların sesli komutlarını anlayarak onları yönlendirir. Bu teknolojiyi kullanabilmeniz için bir yapay zeka entegrasyonu gereklidir.
Tüm bu özellikler, işletmenizin iletişim süreçlerini otomatikleştirir, çalışanlarınızın üzerindeki yükü azaltır ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarır.