Skip links

Verimor “Fatura Koruması” Özelliği

“Fatura Koruması” özelliğiyle voip hesabınıza harcama limitleri tanımlayabilirsiniz.

“Fatura Koruması” ile neler yapabilirsiniz?
  • Günlük yurt dışı harcama limiti tanımlayabilirsiniz.

Hesabınıza günlük yurt dışı harcama limiti tanımlanabilir. “Hesabımı yurt dışına kapat, yurt dışına olan çağrıları sonlandır ve bildirim gönder” veya “Uyarı e-posta ve SMS’i gönder” seçeneklerinden birini seçebilirsiniz. Limit aşıldığında seçtiğiniz kural uygulanır.

  • Günlük toplam harcama limiti tanımlayabilirsiniz.

Hesabınıza günlük toplam harcama limiti tanımlanabilir. “Hesabımı aramalara kapat ve bildirim gönder” veya “Uyarı e-posta ve SMS’i gönder” seçeneklerinden birini seçebilirsiniz. Limit aşıldığında seçtiğiniz kural uygulanır.

  • Aylık toplam harcama limiti tanımlayabilirsiniz.

Hesabınıza aylık toplam harcama limiti tanımlanabilir. “Hesabımı aramalara kapat ve bildirim gönder” veya “Uyarı e-posta ve SMS’i gönder” seçeneklerinden birini seçebilirsiniz. Limit aşıldığında seçtiğiniz kural uygulanır.

“Fatura Koruması” nasıl tanımlanır?

Verimor – Online İşlem Merkezi (OİM) üzerinden tanımlama işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

İşlemleri Ses Hizmetleri => Fatura Koruması sayfasından gerçekleştirebilirsiniz.

Uyarı/Bildirim yapılacak adresleri Abonelik İşlemleri => Hesap Bilgilerim sayfasından güncelleyebilirsiniz.

“Fatura Koruması” özelliğini neden kullanmalısınız?
  1. Kullanmış olduğunuz ip santralinizin hacklenmesi durumunda santraliniz, doğru bilgi ve parametrelerle çağrı başlatabilir. Bu durumda koyacağınız fatura koruma limiti sayesinde yüksek faturalarla karşılaşmazsınız.
  2. Hesabınıza tanımlayacağınız limitlerle aylık fatura kapasitenizin aşılması durumunda bilgi sahibi olabilirsiniz.

Yorum yapın

İsim

İnternet sitesi

Yorum

  1. Aboneniz olmadığım için ne kadar işe yarayacağını bilmiyorum ama anlatıldığına göre çok güzel bir özellik olmuş. Bir şey merak ediyorum. Santralimin hacklenmesi durumunda yurtdışına çağrılar başladı diyelim. O anki aktif çağrılarımı girdiğim tutara ulaşır ulaşmaz sonlandırıyor mu?

    1. Evet. Tanımlanan bakiye dolduğu anda sistem aktif tüm çağrıları sonlandırıyor. Yani yurt dışı yönüne 10 TL bakiye tanımlandığında 10 TL dolduğu o an aktif olan tüm yurt dışı çağrıları sonlanıyor.

  2. anlasmalimatbaa.com/maliye-anlasmali-matbaa/fatura-basimi web sitemize ait firmamızda kullanmak üzere kurumsal tarifelerinize bakıyoruz. Santral karşılama hizmeti veriyormusunuz?

    1. Merhaba,

      Bulut (Sanal) Santral hizmeti veriyoruz. Bu hizmet kapsamında çağrılarınızı istediğiniz karşılama anonsuyla karşılayıp istediğiniz dahililere aktarabilirsiniz. 0850 532 00 00 müşteri hizmetleri numaramızı arayarak konuyla ilgili daha detaylı bilgi alabilirsiniz.