Gizlilik ve Güvenlik

KVKK AYDINLATMA METNİ

VERİMOR TELEKOMÜNİKASYON A.Ş (“Şirket”) tarafından gizliliğinize saygı duyulmakta ve veri güvenliğinize önem verilmektedir. Bu kapsamda 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili diğer mevzuatlar dâhilinde sizleri bilgilendirmek ve aydınlatmak amacıyla işbu metin hazırlanmıştır.

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca, Şirketimiz tarafından, Veri Sorumlusu sıfatıyla, kişisel verileriniz, iş amaçlarıyla bağlı olarak, aşağıda açıklandığı çerçevede kullanılmak, kaydedilmek, saklanmak, güncellenmek, aktarılmak ve/veya sınıflandırılmak suretiyle işlenecektir.  Bu kapsamda Şirketimiz tarafından başta özel hayatın gizliliği olmak üzere, kişilerin temel hak ve özgürlüklerini korumak ve kişisel verilerin korunması amacıyla düzenlenen Kanun ve Yönetmelikler gereğince Şirketimiz, kişisel verilerinizin hukuka aykırı olarak işlenmesini önleme, hukuka aykırı olarak erişilmesini önleme ve muhafazasını sağlama amacıyla, uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik tüm teknik ve idari tedbirleri almaktadır.

Kişisel verilerin işlenme amaçları ve hukuki sebepleri;

Kişisel verileriniz Şirketimizin faaliyetlerini yürütmek amacıyla VERİMOR TELEKOMÜNİKASYON A.Ş tarafından farklı kanallar vasıtasıyla ve hukuki sebeplere dayanarak alınmaktadır. Bu çerçevede kişisel verileriniz, KVKK ’nın 4(2) maddesindeki öngörülen;

  • Hukuka ve dürüstlük kurallarına uygunluk
  • Doğru ve gerektiğinde güncel olma
  • Belirli, açık ve meşru işlemler için işlenme
  • İşlendikleri amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olma
  • İlgili mevzuatta ön görülen veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza edilme

ve yukarıda listelenen ilkeler ışığında açık rıza temini suretiyle veya 5(2) ve 6(3) maddelerinde öngörülen ;

  • Kanunlarda açıkça öngörülmesi,
  • Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,
  • Şirketimizin hukuki yükümlülüklerini yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
  • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması
  • Veri sahibinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için zorunlu olması

durumların varlığı halinde, açık rıza temin edilmeksizin işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.

Tarafınızca paylaşılan kişisel verileriniz ;

  1. Şirketimiz ile ilgili/ilgisiz problemlerinin çözülmesi,
  2. Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetler ile ilgili ticari faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi, pazarlama ve satış faaliyetlerinin yürütülmesi
  3. Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili iş birimleri tarafından yerine getirilmesi
  4. Şirketimiz ile akdedilmiş veya akdedilecek sözleşme ile verilecek hizmetlerin kalite ve sürekliliğinin sağlanması,
  5. Tarafınızdan izin vermiş olmanız durumunda tanıtım, ürün/hizmet teklifi, pazarlama ve kampanya faaliyetlerinde kullanılabilmesi ile tarafınıza uygun hizmetler ve ürünler geliştirilmesi
  6. Şirketimizin mevcut veya yeni ürün çalışmaları ve pazar araştırması ve hedef müşteri grubu tespiti
  7. Şirketimiz ile iş ilişkisi içerisinde olan üçüncü gerçek veya tüzel kişiler ile yapılan sözleşmeler veya birlikte yürütülen faaliyetler çerçevesinde, şirketimizin sözleşmeden kaynaklanan hukuki ve ticari yükümlülüklerinin yerine getirilmesi, hak tesisi, hakların korunması, ticari ve hukuki değerlendirme süreçleri, hukuki ve ticari risk analizleri, mali işlerin yürütülmesi
  8. Müşteri memnuniyetinin sağlanması,
  9. Dolandırıcılık faaliyetlerinin önlenmesi
  10. Şirketimiz tarafından yürütülen iletişime yönelik idari operasyonların yürütülmesi,
  11. Şirketimiz bünyesinde yürütülen faaliyetlerin yasal mevzuatlara uygun yürütülmesi,
  12. Şirketimizin insan kaynakları faaliyetleri nedeni ile iletişim kurulan çalışan adaylarına ait kişisel veriler, işe alım, değerlendirme, iletişim, yerleştirme ve diğer insan kaynakları faaliyetleri ve iş başvurusunun herhangi bir sebeple olumsuz sonuçlanması halinde, başka bir pozisyon çerçevesinde tekrar değerlendirilmesi,
  13. Yetkili kişi ve kuruluşlara mevzuattan kaynaklı bilgi verilmesi,
  14. Verilerin doğru ve güncel olmasının sağlanması amacıyla yasal mevzuatlara uygun olarak otomatik veya otomatik olmayan yöntemlerle işlenip, tutulmaktadır.
Kişisel verilerin toplanma ve saklanma yöntemi;

Şirketimizle paylaştığınız kişisel verileriniz burada sayılanlarla sınırlı olmamak üzere; otomatik ya da otomatik olmayan yöntemlerle, internet sitesi, mobil veya dijital uygulamalar, sosyal medya, müşteri görüşmeleri, SMS, şirketimiz ve diğer web sitelerine yapılan yazılı/dijital başvurular, doğrudan satış ekipleri, destek hizmeti kuruluşları gibi şirketimiz veya şirketimizi temsil yetkisi bulunan kuruluş ve kişilerin sizlerle iletişime geçtiği veya ileride iletişime geçebileceği kanallar aracılığıyla ilgili mevzuatın ve yapılan anlaşmaların izin verdiği ölçüde ve çizdiği sınırlar dahilinde, hukuken zorunlu olduğu durumlarda onayınız da alınarak çeşitli kurum ve kuruluşların veri tabanlarına erişilmek suretiyle toplanmaktadır.

Kişisel verileriniz elektronik ve/veya fiziksel ortamlarda saklanacaktır. Şirketimiz tarafından temin edilen ve saklanan kişisel verilerinizin saklandıkları ortamlarda yetkisiz erişime maruz kalmamaları, manipülasyona uğramamaları, kaybolmamaları ve zarar görmemeleri amacıyla gereken iş süreçlerinin tasarımı ile teknik güvenlik altyapı geliştirmeleri uygulanmaktadır.

Kişisel verileriniz, size bildirilen amaçlar ve kapsam dışında kullanılmamak kaydı ile gerekli tüm bilgi güvenliği tedbirleri de alınarak işlenecek ve yasal saklama süresince veya böyle bir süre öngörülmemişse işleme amacının gerekli kıldığı süre boyunca saklanacak ve işlenecektir. Bu süre sona erdiğinde, kişisel verileriniz silinme, yok edilme ya da anonimleştirme yöntemleri ile Şirketimizin veri akışlarından çıkarılacaktır.

Kişisel Verilerin aktarılması;

Şirket tarafından toplanan ve işlenen kişisel veriler, yasal mevzuatlar kapsamında, ve Şirketin yükümlülükleri gereği, T.C Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, T.C. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı, T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu gibi otoritelere Yargı Mercileri ile diğer tüm yargı mercileri gibi kanunen yetkili kılınmış kamu kurumlar, bakanlıklar,  VERİMOR’un faaliyetlerinin tamamlayıcısı veya uzantısı niteliğindeki hizmetleri aldığı destek hizmeti kuruluşları ve diğer anlaşmalı kuruluşlarına, mevzuatın izin verdiği hallerde işbirliği yaptığı danışmanlara ve kuruluşlara, finans kuruluşlarına, bağımsız denetim şirketlerine, bankalara, Şirket’e hissedar olan şahıslar, ile yalnızca açık rıza bulunması halinde 3.kişilere aktarılabilecektir. Kişisel veriler, Şirket ile akdedilen veya akdedilecek sözleşme kapsamında verilecek hizmetler ile ilgilisi olan taraflarla ilgili olduğu ölçüde paylaşılmaktadır.

Kişisel verilerin yurtdışına aktarılması

Şirketimiz kişisel verileri;

  • Kanunlarda açıkça öngörülmesi, bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, şirketimizin hukuki yükümlülüklerini yerine getirebilmesi için zorunlu olması, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması, veri sahibinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için zorunlu olması durumunda, belirtilen şartlardan birinin varlığı ve aktarımın yapılacağı ülke, ülke içerisindeki sektörler veya uluslararası kuruluşlar hakkında yeterlilik kararı bulunması halinde,
  • Yurt dışındaki kamu kurum ve kuruluşları veya uluslararası kuruluşlar ile Türkiye’deki kamu kurum ve kuruluşları veya kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşları arasında yapılan uluslararası sözleşme niteliğinde olmayan anlaşmanın varlığı ve Kurul tarafından aktarıma izin verilmesi
  • Kurul tarafından ilan edilen, veri kategorileri, veri aktarımının amaçları, alıcı ve alıcı grupları, veri alıcısı tarafından alınacak teknik ve idari tedbirler, özel nitelikli kişisel veriler için alınan ek önlemler gibi hususları ihtiva eden standart sözleşmenin varlığı
  • Uluslararası sözleşme hükümleri saklı kalmak üzere, Türkiye’nin veya ilgili kişinin menfaatinin ciddi bir şekilde zarar göreceği durumlarda, ancak ilgili kamu kurum veya kuruluşunun görüşü alınarak Kurulun izniyle
  • Yeterli korumayı sağlayacak hükümlerin yer aldığı yazılı bir taahhütnamenin varlığı ve Kurul tarafından aktarıma izin verilmesi halinde veri sorumluları tarafından yurt dışına aktarılabilir.

Kişisel veri sahibinin hakları

Kişisel Veri Sahibinin KVK Kanunu’nun 11. maddesinde sayılan hakları, Kişisel Veri Sahipleri olarak haklarınıza ilişkin taleplerinizi işbu Aydınlatma Metni’nde aşağıda düzenlenen yöntemlerle Şirketimize iletmeniz durumunda Şirketimiz talebin niteliğine göre talebi en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, Kişisel Verileri Koruma Kurulunca bir ücret öngörülmesi halinde, Şirketimiz tarafından belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır. Bu kapsamda kişisel veri sahipleri Kişisel verilerinin;

  1. İşlenip işlenmediğini öğrenme,
  2. İşlenmişse bilgi talep etme,
  3. İşlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  4. Yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme,
  5. Eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme,
  6. KVKK’ nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme,
  7. Aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme,
  8. Münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  9. Kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.

KVK Kanunu’nun 13. maddesinin 1. fıkrası gereğince, yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak ile ilgili talebinizi, yazılı olarak veya Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nun belirlediği diğer yöntemlerle Şirketimize iletebilirsiniz.

Yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak için kimliğinizi tespit edici gerekli bilgiler ile KVK Kanunu’nun 11. maddesinde belirtilen haklardan kullanmayı talep ettiğiniz hakkınıza yönelik açıklamalarınızı içeren talebinizi; aşağıda yer alan “Veri Sorumlusu Başvuru Formu”nu doldurarak, formun imzalı bir nüshasını talep dilekçenizi bizzat elden teslim edebilir, noter kanalıyla veya Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen diğer yöntemler ile Gürsel Mahallesi İmrahor Cad, No:29/A-206, Kağıthane/İstanbul adresine, verimor.telekom@hs02.kep.tr adresine kep adresiniz varsa güvenli elektronik imzalı olarak veya şirketimize kayıtlı E- posta adresinden kvkk@verimor.com.tr adresine mail yolu ile iletebilirsiniz.

Veri Sorumlusu Başvuru Formu (İndir)

ÇEREZ (COOKIE) POLİTİKASI

www.verimor.com.tr ve mobil uygulamalarında (bundan sonra tümü birlikte “Platform” olarak anılacaktır) çeşitli çerezler kullanılmaktadır. Çerez kullanılmasını tercih etmezseniz tarayıcınızın ayarlarından çerez’leri silebilir ya da engelleyebilirsiniz. Ancak bu engellemenin Platform’un kullanımını etkileyebileceğini belirtmek isteriz. Tarayıcınızdan çerez ayarlarınızı değiştirmediğiniz sürece bu Platform’da çerez kullanımını kabul ettiğiniz varsayılacaktır. Toplanan verilerle ilgili düzenlemelere internet sitemizde ve uygulamamızda yer alan Gizlilik ve Güvenlik bağlantısından ulaşabilirsiniz.

Çerez Nedir, Neden Kullanılmaktadır?

Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır.

Platform’da çerez kullanılmasının temel amaçları; Platform’u iyileştirmek ve Platform üzerinden yeni özellikler sunmak ve sunulan özellikleri sizlerin tercihlerine göre kişiselleştirmek, sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için Platform’un işlevselliğini ve performansını arttırmak, Platform’un, sizin ve Verimor’un hukuki ve ticari güvenliğinin teminini sağlamaktır.

Platform’da Kullanılan Çerezler Sürelerine Göre;
Oturum Çerezleri (Session Cookies)

Platform’u ziyaretiniz süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Ziyaretiniz süresince Platform’un düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlarlar. Örneğin; birden fazla sayfadan oluşan çevrimiçi formları doldurmanız sağlanmaktadır.

Kalıcı Çerezler (Persistent Cookies)

Bu tür çerezler tercihlerinizi hatırlamak için kullanılır ve tarayıcılar vasıtasıyla cihazınızda depolanır. Kalıcı çerezlerin bazı türleri; Platform’u kullanım amacınız vb. hususlar göz önünde bulundurularak sizlere özel öneriler sunulması için kullanılabilmektedir. Kalıcı çerezler sayesinde Platform’u aynı cihazla tekrar ziyaret ettiğinizde; cihazınızda Platform tarafından oluşturulmuş bir çerez olup olmadığı kontrol edilir. Eğer varsa, sizin Platform’u daha önce ziyaret ettiğiniz anlaşılır ve size iletilecek içerik bu doğrultuda belirlenir; böylece sizlere daha iyi bir hizmet sunabiliriz.

Platform’da Kullanılan Çerezlerin Kategorilerine Göre;
Teknik Çerezler (Technical Cookies)

Bu çerezlerle, Platform’un çalışması sağlanmakta, Platform’un çalışmayan sayfaları ve alanları tespit edilmektedir.

Oturum

Oturumun sürekliliğinin sağlanması amacıyla kullanılır. Çerezin ilk kurulumundan ya da son güncellenmesinden itibaren 90 gün Tarayıcı ayarları aracığıyla kabul edilebilir ya da reddedilebilir.

Otantikasyon Çerezleri (Authentication Cookies)

Ziyaretçilerin şifrelerini kullanarak Platform’a giriş yapmaları durumunda; kullanıcının Platform’da ziyaret ettiği her bir sayfada Platform kullanıcısı olduğu belirlenerek, her sayfada yeniden şifresini girmesini önlemeye yarar.

ENTEGRE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKAMIZ

1.      Amaç

Bu politikanın amacı; Verimor Telekomünikasyon A.Ş.’nin sahip olduğu veya sorumluluğunda bulunan tüm bilgi varlıklarının gizlilik, bütünlük ve erişilebilirliğini sağlamak, bilgi güvenliği ve kişisel veri yönetim sistemine ilişkin temel prensipleri tanımlamak ve üst yönetimin bu sisteme olan taahhüdünü ortaya koymaktır.

2.      Kapsam

Bu politika;

  • Verimor Telekomünikasyon A.Ş. çalışanlarını,
  • Kurum adına hizmet sunan üçüncü tarafları,
  • Kurumun sahip olduğu, işlettiği veya sorumluluğunda bulunan bilgi sistemlerini,
  • Fiziksel veya elektronik ortamda tutulan kuruma ve müşterilere ait bilgi varlıklarını kapsar.

3.      Politika

Verimor Telekomünikasyon A.Ş. olarak;

  • Kuruluşumuza, çalışanlarımıza, müşterilerimize ve paydaşlarımıza ait tüm bilgi varlıklarının gizliliğini, bütünlüğünü ve erişilebilirliğini korumayı,
  • Bilgi güvenliği ve kişisel veri yönetimi kapsamında tabi olduğumuz ulusal ve uluslararası mevzuat, düzenlemeler ve sözleşmesel yükümlülükleri yerine getirmeyi,
  • Bilgi güvenliği hedeflerinin gerçekleştirilmesi için gerekli organizasyonel yapıyı, yetkin insan kaynağını, teknolojik altyapıyı ve finansal kaynakları sağlamayı,
  • Bilgi güvenliği risklerini belirlemek amacıyla düzenli aralıklarla risk değerlendirmeleri yapmayı, riskleri kabul edilebilir seviyeye indirmek için gerekli kontrolleri uygulamayı ve riskleri sürekli izlemeyi,
  • Tüm bilgi varlıklarını önem derecelerine göre sınıflandırmayı, bu sınıflandırmaya uygun koruma seviyeleri ve erişim kontrolleri uygulamayı,
  • Bilgi güvenliği ve kişisel veri yönetimine ilişkin politika, prosedür, talimat ve standartları oluşturmayı, uygulamayı ve sürekliliğini sağlamayı,
  • Çalışanların ve ilgili üçüncü tarafların bilgi güvenliği ve kişisel veri konularında farkındalığını artırmak amacıyla eğitim ve bilinçlendirme faaliyetleri yürütmeyi,
  • Bilgi güvenliği olaylarını önlemeye yönelik tedbirleri almayı, gerçekleşen olayları yönetmeyi ve gerekli düzeltici/önleyici faaliyetleri yürütmeyi,
  • İş sürekliliğini sağlamak amacıyla iş sürekliliği ve felaket kurtarma planlarını oluşturmayı, test etmeyi ve güncel tutmayı,
  • Bilgi Güvenliği ve Kişisel Veri Yönetim Sistemini sürekli iyileştirme anlayışıyla yönetmeyi,taahhüt ederiz.

4. Revizyon Bilgisi

Revizyon NumarasıYürürlük TarihiRevizyon TanımıRevizyon Nedeni
0005.10.2020İlk yayın
0112/12/2024Yeni yönetim sistemi Yeni yönetim sisteminin eklenmesi

KULLANIM KOŞULLARI

Bu sitedeki her türlü ses, görüntü, yazı içeren bilgi ve belge, ticari marka ve her tür fikri mülkiyet, Verimor Telekomünikasyon A.Ş. aittir, yalnızca sahipleri tarafından ve sahiplerinin izni ile kullanılmaktadır ve telif hakları kapsamındadır. İzinsiz değişiklik yapmak, kopyalamak, kiralamak, ödünç vermek, iletmek ve yayınlamak yasaktır. Bu siteden alınan her türlü ses, görüntü, yazı içeren hiçbir bilgi ve belge satılamaz veya herhangi bir kâr amacıyla dağıtılamaz.

Verimor Telekomünikasyon A.Ş. sitesindeki bağlantılar sizi Verimor Telekom ağının dışına götürebilir. Verimor Telekom, bu sitelerin içeriği, doğruluğu veya işleviyle ilgili olarak, hiç bir sorumluluk üstlenmez. Bu bağlantılar iyi niyet çerçevesinde sunulmaktadır. Verimor Telekom, bağlantısını verdiğimiz sitelerde daha sonra olabilecek herhangi bir değişiklikten sorumlu değildir. Verimor Telekom, bu sitenin oluşturulması, üretilmesi veya iletilmesinde yer alan diğer herhangi bir üçüncü taraf bu siteye erişim veya sitenin kullanımından doğabilecek herhangi bir doğrudan, dolaylı, arızi, tali veya cezai zarar, ziyan veya hasardan ötürü sorumlu tutulamaz.

Bu sitedeki her şey olduğu gibi sunulmaktadır. Verimor Telekom bu sitede yer alan herhangi bir ses, görüntü, yazı içeren bilgi ve belgenin belirli bir amaca uygunluğunu garanti etmez. Ayrıca, bu siteye erişiminiz, kullanmanız veya bu siteden herhangi bir ses, görüntü, yazı içeren bilgi ve belge indirmeniz nedeniyle bilgisayar donanımınızda veya diğer varlıklarınızda olabilecek herhangi bir hasar veya bulaşabilecek bir virüsten Verimor Telekom sorumlu tutulamaz.

İnternet aracılığıyla Verimor Telekom’a ilettiğiniz her tür bilginin (her tür yorum, öneri, fikir, grafik, vb dahil), size veya başka herhangi bir kişiye herhangi bir ödeme yapılmaksızın, sınırsız kullanım hakkı yalnızca Verimor Telekom’un mülkiyetine geçecektir. Ayrıca, bu tür bilgiler tarafımızca gizli tutulmak zorunda değildir.

18 yaşından küçüklerin, Verimor Telekom Web Sitesine, velileri veya vasilerinden izin almaksızın bilgi sunmalarından Verimor Telekom sorumlu tutulamaz.

GOOGLE GİZLİLİK VE GÜVENLİK BİLDİRİMİ

Tüm Kullanıcılarımızın gizliliği bizim için çok önemlidir. Bir Uygulama Kullanıcısı olarak Hizmetimizi kullandığınızda, (Uygulama Yayıncısı olarak) Kişisel Verilerinizi işleriz. Bu Gizlilik Bildirimi, Kişisel Verilerinizi nasıl koruduğumuzu ve işleme koyduğumuzu açıklar. Dikkatlice okumanızı öneririz.

1. Bu Gizlilik Bildiriminde ne belirtilmiştir?

Bu Gizlilik Bildirimindeki bölümler size aşağıdakiler hakkında bilgi verir:

İşlenen Kişisel Verilerin türleri,
Kişisel Verilerin işlenme amaçları,
Kişisel Verilerin işlendiği yerler,
Kişisel Verileri korumak için uygulanan güvenlik önlemleri,
Üçüncü şahıslarla ilgili sorumluluk sınırları,
Kişisel Verilerinizi görüntüleme, değiştirme ve silme,

2. İşlenen Kişisel Verilerin türleri

A. Hizmetimiz tarafından kullanılan Kişisel Veriler
Hizmetimizi geliştirmek için Anonim Verileri kullanırız. Bu bilgiler, Hizmet aracılığıyla kamuya açıklanmayacaktır.

B. Otomatik olarak oluşturulan bilgiler
Çoğu diğer web siteleri ve çevrimiçi hizmetler gibi, Uygulamayı nasıl kullandığınızla ilgili olarak otomatik olarak üretilen bilgileri toplar ve işleriz. Toplanan bilgiler, ip adresinizi ve / veya benzersiz cihaz kimliğinizi içerir.

Bu, aynı zamanda, Uygulamayı nasıl kullandığınıza ilişkin otomatik olarak oluşturulmuş bilgilerle ilgili olarak gerçekleşir. Bu tür bilgiler, Uygulamanın nasıl kullanıldığını daha iyi anlamamıza ve bir kullanıcı olarak ihtiyacınıza uygun hizmet üretmemize yardımcı olur.

Uygulama içindeki kullanıcı yetkilendirme özelliklerini etkinleştirirseniz, aşağıdaki ek bilgiler saklanır:

İsim,
E-posta,
Telefon numarası (isteğe bağlı);

Not: kullanıcı yetkilendirme özellikleri etkinleştirilmişse, giriş yaptığınızda anonim bilgileri sizin bilgilerinizle ilişkilendirebiliriz.

Bilgiler yalnızca Kullanıcı’nın izin verdiği ölçüde Uygulama üzerinden ses kayıtlarını depolama amacı kapsamında, güvenli şekilde ve sadece gereken süre boyunca kullanılmaktadır. Bilgiler yalnızca söz konusu amaçların gerçekleştirilmesi için üçüncü partiler ile paylaşılmakta olup bu kapsam dışında bilgilerin yayınlanması ve ifşa edilmesine izin verilmemektedir.

C. Belirli Bilgiler

Ses kayıtlarınızı depolama ve daha sonradan dinleyebilme gibi talep ettiğiniz hizmetleri size sunmak için verilerinizi kullanacağız. Verilerinizi üçüncü taraflara satmayacağız ancak hizmetlerimizi sunmamıza yardımcı olan ortaklarımızla paylaşabiliriz.

3. Kişisel Verilerin işlenme amaçları

A. Amaçlar

Taraflar Kişisel Verileri aşağıdaki amaçlarla işlemektedir:

Hizmeti kullanabilmenizi sağlamak için,
Hizmetimizle ilgili bilgileri güncel tutmak için,
Hizmetin iyileştirilmesi ve/veya özelleştirilmesi için,
Sizi tanımlamak ve/veya Hizmeti özelleştirmek için,
Destek sağlamak için,
Kişisel Verilerinizi, bizden bunu talep ettiğiniz takdirde veya yasal olarak yükümlü olduğumuz durumlarda, üçüncü şahıslara iletmek.

B. Kişisel Verilerin üçüncü şahıslara iletilmesi
Sizden önceden izin alınmaksızın Kişisel Verilerinizi üçüncü şahıslara satmamaktayız, satmıyor veya kiralamıyoruz. Bununla birlikte, Ücretli Hizmetlerle ilgili ödeme sağlayıcıları aracılığıyla ödeme yapmak gibi Kişisel Verilerinizi size sağlama veya talimatları yerine getirmeniz açısından şart olduğu durumlarda, Kişisel Verilerinizi üçüncü taraflara sağlayabiliriz.

Üçüncü bir tarafa geçtiğimiz veya bir üçüncü tarafla birleştiğimiz veya bir yeniden yapılandırmaya tabi olduğumuz durumda, Kişisel Verileriniz de üçüncü kişilere açıklanabilir ve / veya bu üçüncü kişiye devredilebilir. Bu üçüncü taraf, Kişisel Verileri ve bize sağladığınız diğer bilgileri kullanmaya devam etme hakkına sahip olacak.

Kişisel Verilerinizi, iyi niyetle, bir mahkeme kararı, halen devam eden adli işlem, cezai veya sivil mahkeme celbi veya kolluk kuvveti makamları tarafından verilen diğer yasal işlem veya taleplere uymanız gerektiğine inandığımız yerlerde ifşa edebiliriz veya egzersiz yapabiliriz Yasal hakları veya yasal iddialara karşı savunmak.

4. Kişisel Verilerin işlendiği yerler
Hizmet kapsamında işlenen verilerin tutulduğu veri merkezleri değişik bölgelerde bulunmaktadır., Türkiye, İrlanda, Hollanda, Amerika Birleşik Devletleri bölgelerinde yer alan barındırma hizmetleri kullanılarak sağlanmaktadır. Bununla birlikte, işlenen Kişisel Veriler, bu ülkeler ve bölgeler dışında bir ülkede bulunan muhafaza sunucularına aktarılabilir ve depolanabilir. Kişisel Verilerinizin güvenli bir şekilde ve bu gizlilik politikasına uygun şekilde kullanılmasını sağlamak için makul ölçüde gerekli tüm adımları atacağız.

5. Kişisel Verileri korumak için hangi güvenlik önlemleri uygulanmaktadır?
Verilerinizin güvenliği ve diğer Kullanıcıların güvenliği bizim için çok önemlidir. Kişisel Verilerinizi kayıp ya da herhangi bir yasadışı işleme karşı korumak için teknik ve organizasyonel önlemler aldık. Aşağıdaki tedbirleri uyguladık: sunucularımızı güvenlik duvarları, SSL bağlantıları ve hassas verilerin şifrelenmesi yoluyla koruma. Bu liste ayrıntılı değildir.

6. Üçüncü şahıslarla ilgili sorumluluk sınırları
Hizmetimiz üçüncü taraflar tarafından sunulan hizmetler ve ürünler ve / veya ortakların, reklamverenlerin ve diğer üçüncü tarafların web sitelerine veya hizmetlerine köprüler içerebilir.

Tarafların, bu üçüncü tarafların içeriği, web siteleri veya hizmetleri üzerinde herhangi bir kontrolü veya etkisi yoktur. Üçüncü kişi web sitelerinin ve hizmetlerinin kullanımı için farklı gizlilik politikaları uygulanabilir. Bu Gizlilik Beyanı, yalnızca taraflar tarafından Hizmeti kendi amaçları doğrultusunda kullanmanız yoluyla elde edilen Kişisel Verilerle ilgilidir. Taraflar, üçüncü taraf web sitelerinin ve hizmetlerin içeriği, uygulamaları veya işletilmesi ile ilgili herhangi bir sorumluluk kabul etmez.

7. Kişisel Verileri Görüntüleme ve Silme
Uygulamayı kullanarak toplanan kişisel bilgilere e-posta yoluyla bizimle iletişime geçmek veya silmek için bir istek gönderebilirsiniz. Kimliğinizi doğrulamak için ek bilgi sağlamanız istenebilir.

8. Çocuk gizliliği
Çocuklarla ilgili kişisel bilgiler bilerek veya kasıtlı olarak toplanmamaktadır.

9. Güvenlik
Kişisel bilgilerinizin güvenliğini sağlamak, hasar riskini en aza indirmek, bilgi kaybı ve yetkisiz erişimden veya bilgiyi kullanmak için önlemler uygulanmaktadır. Bununla birlikte, bu tedbirler mutlak bilgi güvenliği sağlayamamaktadır. Dolayısıyla, kişisel bilgilerinizin güvenliğini sağlamak için çaba sarf edilir, ancak bu garanti edilmez ve Uygulamanın ve ilgili veritabanlarının herhangi bir haksız davranış, arıza, izinsiz engeller veya erişim veya diğer kötüye kullanım ve kötüye kullanımdan muaf olacağını makul bir şekilde bekleyemezsiniz.

10. Bu Gizlilik Bildiriminde Yapılan Değişiklikler
Bu Beyan, herhangi bir zamanda güncellenebilir. Taraflar, Gizlilik Bildirimi’nin güncellenmiş bir sürümünü Hizmet aracılığıyla yayınlayacaktır. Taraflar, bu Gizlilik Bildirimi’nde yapacağı değişikliklerden haberdar olmak ve tarafların Kişisel Verilerinizi nasıl koruma altına alacakları konusunda bilgi sahibi olmak için bu sayfayı zaman zaman kontrol etmenizi önerir. Bu Gizlilik Bildirimini periyodik olarak gözden geçirmek ve güncellemeler hakkında bilgi sahibi olmak sizin sorumluluğunuzdadır ve kabul ve taahhüt eder.

Bu Bildirimde yapılan değişikliklerin herhangi birine bağlı kalmayı kabul etmektesiniz. Değişiklik yürürlüğe girdikten sonra Uygulamayı kullanmaya devam etmeniz, değiştirilen Bildirim’i kabul ettiğinizi gösterecektir. Değiştirilen Bildirimi kabul etmiyorsanız, Uygulamayı kaldırmanız ve onu daha fazla kullanmaktan kaçınmanız gerekir.

11. Herhangi bir sorunuz ya da açıklamalarınız varsa ne yapacaksınız?
Bu Gizlilik Bildirimi ile ilgili herhangi bir sorunuz veya açıklamalarınız varsa, lütfen bir e-posta göndererek bizimle iletişime geçin.

İŞ SÜREKLİLİĞİ POLİTİKASI

1. Amaç

Bu politika; telekomünikasyon hizmetlerimizin kesintisiz, güvenli ve sürdürülebilir biçimde sunulabilmesi amacıyla, ISO 22301:2019 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi (İSYS) standardı, ulusal mevzuat ve sektörel düzenlemelere uygun olarak hazırlanmıştır.

2. Kapsam

Politika; şirketimizin tüm faaliyet alanlarını, kritik iş süreçlerini, bilgi sistemlerini, insan kaynaklarını, tedarikçileri ve müşterilere sağlanan hizmetleri kapsar.

3. Politika Beyanı

Şirketimiz, herhangi bir kesinti veya olağanüstü durum karşısında; hizmetlerin sürekliliğini sağlamak, müşterilerimizin güvenini korumak ve yasal yükümlülüklerini yerine getirmek amacıyla etkin bir İş Sürekliliği Yönetim Sistemi uygulamayı taahhüt eder.
Bu kapsamda;
Afet, acil durum veya kriz anlarında öncelikli olarak çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve paydaşlarımızın can güvenliğini sağlamayı,
İş etki analizi (BIA) ve risk değerlendirme çalışmalarıyla kritik süreçleri ve varlıkları belirleyip, önceden tanımlanmış maksimum kabul edilebilir kesinti sürelerinde (MTPD) tekrar işler hale getirmeyi,
Hizmetlerinin kesintisiz sunulabilmesi için gerekli altyapı, personel ve teknolojik kaynakların sürekliliğini güvence altına almayı,
Hizmetlerimizi etkileyebilecek olay ve kazaların etkilerini önlemek veya en aza indirmek, yaşanan olaylardan en hızlı ve etkili biçimde toparlanmak,
Ulusal, uluslararası standartlara, BTK düzenlemelerine ve yasal yükümlülüklere tam uyum göstermeyi,
Kritik servislerimiz için düzenli risk analizleri yaparak, koruyucu ve önleyici tedbirleri hayata geçirmeyi,
İş sürekliliği planlarını düzenli olarak test etmek, gözden geçirmek ve iyileştirmek,
Kriz ve afet durumlarında doğru, hızlı ve etkin iletişim süreçleri yürütmeyi,
İş kesintilerinin finansal, operasyonel, yasal ve itibari etkilerini azaltmayı,
Müşteri memnuniyetini, hizmet kalitesini ve kurumsal itibarımızı korumayı,
İş sürekliliği farkındalığını artırmak amacıyla çalışanlarımıza eğitim ve tatbikatlar düzenlemeyi,
Sürekli iyileştirme prensibiyle İş Sürekliliği Yönetim Sistemi’nin etkinliğini sürdürmeyi,
taahhüt ederiz.

4. Uygulama Esasları

İş Sürekliliği Yönetim Sistemi; ISO 22301 standardına uygun şekilde planlanır, uygulanır, izlenir ve sürekli iyileştirilir.
Her birim, kendi sorumluluk alanındaki kritik süreçler için süreklilik planlarını oluşturur ve güncel tutar.
Gerçekleşen olaylar sonrası kök neden analizi yapılarak, düzeltici faaliyetler yürütülür.
İş sürekliliği planlarının test sonuçları üst yönetime raporlanır ve yönetim gözden geçirme toplantılarında değerlendirilir.

5. Yönetimin Taahhüdü

Üst yönetim; iş sürekliliği hedeflerinin belirlenmesi, gerekli kaynakların tahsisi, politika ve süreçlerin sürdürülebilirliğinin sağlanması konularında tam destek sağlar.
Bu politika yılda en az bir kez veya önemli bir değişiklik sonrası gözden geçirilir.

6. Sonuç

Bu politika; şirketimizin “kesintisiz iletişim, güvenli hizmet, sürdürülebilir operasyon” ilkeleri doğrultusunda, çalışanlarımız, iş ortaklarımız ve müşterilerimiz için güvenilir bir hizmet ortamı oluşturmayı hedefler.