Skip links

Ip Santral Gelişmiş IVR Uygulamaları

Ip Santral Sistemi | Gelişmiş Sesli Yanıt Sistemi (IVR)  Uygulamaları

– SanalPOS Entegrasyonu
– IVR-CRM Entegrasyonu
– TTS (Text to Speech)

– SanalPOS Entegrasyonu

SanalPOS entegrasyonu, Ip santral sistemi üzerinde ek bir modüldür. Kredi kartı bilgilerinin sesli yanıt sisteminde (IVR) tuşlama yapılması ile bankanızın sanalPOS ‘u üzerinden ödemenin gerçekleşmesi işlemidir.

Müşterilerinizden ödeme almak istediğinizde, ödeme menüsüne aktararak kredi kartı bilgilerini tuşlatabilirsiniz. Tuşlanan bilgiler bankanızın sanalPOS ‘una gönderilerek ödeme işlemi gerçekleşmektedir.

Özellikle çağrı merkezleri tarafından tercih edilen bu özellikle, müşterilerinizin kredi kartı bilgilerini şahıslarla paylaşma konusundaki endişelerini gidermiş olur, firmanıza olan güveni arttırır, satışlarınızı daha rahat ve güvenli bir şekilde gerçekleştirmiş olursunuz.

– IVR-CRM Entegrasyonu

IVR-CRM Entegrasyonu, ip santral ile CRM arasında iletişimi sağlayarak arayan numaraya özel senaryolar uygulamanızı sağlar.

Arayan numaranın müşteriniz olup olmamasına göre farklı IVR senaryoları uygulayabilirsiniz.

Veri tabanınızda kayıtlı olan müşterilerinize kayıtlı oldukları durumlara ilişkin farklı IVR senaryoları uygulayabilirsiniz.

Müşterilerinize özel müşteri temsilcileri atayarak, özel müşterileriniz aradıklarında fazla bekletmeden müşteri temsilcilerine bağlanmasını sağlayabilirsiniz.

Mevcut müşterilerinizin sizi aramaları durumunda, isimlerini ekranda görüntüleyip onlara isimleriyle hitap edebilirsiniz.

-TTS (Text to Speech)

TTS (Text to Speech), müşterileriniz aradıklarında santraliniz müşterilerinizi isimleriyle karşılayabilmektedir.
Veri tabanınızda kayıtlı olan müşterilerinize TTS ile veritabanından bir veriyi okutabilirsiniz. (Örneğin; borç bilgisi okutma)

Yorum yapın

Name

Website

Yorum

  1. Uzun süredir araştırıyordum bu konuyu. Okuduklarıma göre kredi kartıyla telefon üzerinden tahsilat yapabileceğim. Santralim müşterilerimi isimleriyle karşılayabilecek ve müşterilerime özel farklı karşılama senaryoları uygulayabileceğim değil mi?