Sıkça Sorulan Sorular

  • VoIP nedir?

    Voip, Voice Over Internet Protocol'ün kısaltmasıdır. İnternet üzerinden telefon görüşmesi anlamı taşımaktadır. Yeni nesil telekom hizmeti voip teknolojisiyle verilmektedir. VoIP hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

  • Sabit Telefon Hizmeti (STH) nedir?

    Sabit Telefon Hizmeti (STH) lisansı şehiriçi, şehirlerarası ve/veya uluslararası telefon hizmeti sunulabilmesi için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından telekomünikasyon operatörlerine verilen lisanstır.

  • Sabit numara taşımanın avantajları nelerdir?

    – Aylık sabit ücret ödemezsiniz.
    – Tek numaranızla anlık sınırsız çağrı alabilirsiniz.
    – Taşınan sabit numaranız için ücretsiz telesekreter servisinden yararlanabilirsiniz.
    – Verimor Telekom'un avantajlı tarifelerinden yararlanarak tasarrufa geçersiniz.

  • 444'lü numara ile 0850 numara arasındaki fark nedir?

    0850'li numaralar ile 444'lü numaralar arasındaki farkları içeren makalemizi incelemek için lütfen tıklayınız.

  • Sabit numara ile 0850 numara arasındaki fark nedir?

    Hiç bir fark yoktur. 0850'li numaralar konumdan bağımsız sabit numara olarak adlandırılır. Yani 0850'li numaralar da sabit numaralardır.

  • Sabit numara tahsis etmek ücretli mi?

    Özel numaralar ücretlidir. Ancak özel olmayan sıradan numaraları Verimor Telekom'dan almak ve kurulum ücretsizdir. Yılda bir kere 129 TL kullanım ücreti alınır. Numara sorgulamak için tıklayınız.

  • Sabit numara taşıma işlemi ücretli mi?

    Hayır. Tamamen ücretsiz bir hizmettir. Taşınan numaradan yılda bir kere 129 TL kullanım ücreti alınır.

  • Sabit numaramı taşıyınca numaramda değişiklik olacak mı?

    Hayır. Numaranız olduğu gibi hiç değişmeden taşınacaktır.

  • Sabit numara taşıma süreci ne kadar sürmektedir?

    Numara taşıma süreci verici operatörün onay vermek süresine bağlı olarak maksimum 5 iş günü sürmektedir. Bu süre yasal süredir. Türk Telekom 'a girilen numara taşıma talepleri ortalama 48 saat içinde taşınmaktadır.

  • Sabit numara taşıma sürecinde hattım kesilir mi?

    Numara Taşıma işlemi verici operatörün onay verdiği saat diliminde kesinti olmadan gerçekleşmektedir.

  • Taşımak istediğim numaranın üzerinde ADSL tanımlı. Bu numaramı taşıyabilecek miyim?

    Bu durumda hattınız taşınabilmekte fakat internetiniz kesilecektir.Numara üzerindeki ADSL'inizi, yalın ADSL'e geçirerek numaranızı taşıyabilirsiniz.

  • Sabit numaramı taşıdığımda eski operatörümden ücret gelemeye devam edecek mi?

    Hayır. Numaranızı taşımakla artık eski operatörünüzle tüm fiziksel ve ticari bağlantınız bitmiş olacaktır.

  • Farklı bir operatörden yeni tahsis ettiğim numaramı hemen taşıyabilir miyim?

    Evet. Hemen taşıyabilirsiniz.

  • Sabit numaramı nasıl taşıyabilirim?

    Sabit telefon numaranızı taşımak için tarafımızdan abonelik başlatmanız gerekmektedir. Abonelik süreci online olarak gerçekleşir. Sabit numaranızı taşımak için lütfen tıklayınız.

  • Şirket numaramı taşımak ya da yeni numara almak istediğimde hangi evraklar gerekmektedir?

    1- Şirket yetkilisinin kimlik fotokopisi
    2- Vergi levhası
    3- Yetkiliye ait imza sirküleri
    4- Mevcut operatör son faturası
    5- Abonelik sözleşmesi

  • 0850'li numaramı arayanlar ne kadar ücret öder?

    0850'li numarayı arayanlar aradıkları operatördeki STH yönüne veya her yöne dakikalarını kullanırlar. Konuyla ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.

  • Aynı ay içerisinde istediğim kadar her yöne konuşma paketi alabilir miyim?

    Aynı içinde mevcut paketiniz veya daha büyük paketlerden satın alabilirsiniz.

  • Sabit numaramı başka bir sabit numaraya veya GSM numarasına yönlendirdiğimde ücretlendime ne olur?

    Yönlendrime yapılan operatör yönüne ücretlendirmeniz ne ise yönlendirme ücretiniz de odur. Her yöne dakikalarınız varsa, dakikalarınızdan düşer.

  • Verimor'dan tahsis ettiğim sabit numaram (0850,0212 v.b.) arandığında ben ücretlendirilir miyim?

    Hayır.

  • Arama yapmak için her yöne paket almak zorunda mıyım?

    Hayır. Her yöne paket kullanmak zorunda değilsiniz. Tarifelerimiz üzerinden ücretlendirilirsiniz.

  • Sizden aldığım numarayı tüm IP telefonlar destekler mi?

    SIP tabanlı tüm bilgisayar uygulamaları, akıllı telefon uygulamaları olmak üzere, SIP'i destekleyen tüm ip telefonlarda Verimor numaranızı kullanabilirsiniz.

  • Toplu SMS nedir?

    Toplu SMS, internetin olduğu her yerden, müşterilerinize veya hedef kitlenize toplu yada tek tek kısa mesaj gönderme servisidir.

  • Toplu SMS nasıl gönderilir?

    Toplu SMS 'i SMS panelimiz üzerinden ya da engtegrasyonla kullanmış olduğunuz yazılımınız üzerinden gönderebilirsiniz

  • Entegrasyonla kendi yazılımımız üzerinden SMS gönderebilir miyiz?

    SMS API ile kendi yazılımızdan entegre ederek SMS gönderebilirsiniz. Detaylı bilgi almak için tıklayınız.

  • Akıllı telefondan SMS gönderimi yapabilir miyiz?

    Evet. SMS panelimiz mobil ve tablet uyumludur.

  • Başlıklı SMS gönderebilir miyiz? İstediğimiz başlıkla SMS gönderebilir miyiz?

    Talep edilen alfanumerik başlık ,11 haneli olmalıdır. Talep edilen başlıklarda belge tebliğ edilmelidir. Sadece bu şartlarda onaylanan başlıklarla gönderim yapılabilir.

  • SMS Paketleri ne kadar süreyle kullanılabilir?

    SMS paketlerindeki SMS 'ler 5 yıl süreyle kullanılabilmektedir.

  • Toplu Sms paketlerini her ay almak zorunlu mu?

    Hayır. Tükettiğinizde satın alabilirsiniz.

  • Kısa numara ile ret imkanı sunabiliyor muyuz?

    Evet. Göndereceğiniz SMS'lerin sonunda belirteceğiniz anahtar kelime ve kısa numara ile karşı tarafa ret imkanı sunabilirsiniz. (SMS almak istemiyorsanız VERIMOR RET yazıp XXXX' gönderin v.b.)

  • SMS sonunda URL ile ret imkanı sunabiliyor muyuz?

    Evet. Göndereceğiniz SMS'lerin sonunda size özgülenmiş bir URL ile ret imkanı sunabilirsiniz.

  • Bireysel abonelik gerçekleştirebiliyor muyuz?

    Maalesef bireysel abonelik gerçekleştirilememektedir.

  • Abonelik için gerekli belgeler nelerdir?

    Şahıs İşletmeleri için:

    Yetkili işlem yapıyor ise;

    – Abonelik sözleşmesi (Islak imzalı- kaşeli )
    – Yetkili kişi kimlik fotokopisi
    – Yetkili kişi imza beyannamesi fotokopisi
    – Vergi levhası fotokopisi
    – Banka Havale / Eft Doğrulama
    Yetkili kişi yerleşim yeri belgesi (e-Devlet kapısından "VERİMOR TELEKOM. A.Ş. DE YENİ HAT AÇMAK İÇİN" ibraz edilmek üzere hazırlanmış)

    Vekili işlem yapıyor ise;

    – Abonelik sözleşmesi (Islak imzalı- kaşeli )
    – Vekil kişi kimlik fotokopisi
    – Vekil kişi imza beyannamesi fotokopisi (varsa)
    – Vekaletname (Hat Açma/Kapatma Yetkisi)
    – Vergi levhası fotokopisi
    – Banka Havale / Eft Doğrulama
    Vekil kişi yerleşim yeri belgesi (e-Devlet kapısından "VERİMOR TELEKOM. A.Ş. DE YENİ HAT AÇMAK İÇİN" ibraz edilmek üzere hazırlanmış)


    Limited ve Anonim Şirketler için:

    Yetkili işlem yapıyor ise;

    – Abonelik Sözleşmesi (Islak imzalı- kaşeli )
    – Yetkili kişi kimlik fotokopisi
    – Yetkili kişi imza sirküleri fotokopisi
    – Vergi levhası fotokopisi
    – Banka Havale / Eft Doğrulama
    Yetkili kişi yerleşim yeri belgesi (e-Devlet kapısından "VERİMOR TELEKOM. A.Ş. DE YENİ HAT AÇMAK İÇİN" ibraz edilmek üzere hazırlanmış)

    Vekili işlem yapıyor ise;

    – Abonelik Sözleşmesi (Islak imzalı- kaşeli )
    – Vekil kişi kimlik fotokopisi
    – Vekil kişi imza sirküleri fotokopisi
    – Vergi levhası fotokopisi
    – Vekaletname (Hat Açma/Kapatma Yetkisi)
    – Banka Havale / Eft Doğrulama
    Vekil kişi yerleşim yeri belgesi (e-Devlet kapısından "VERİMOR TELEKOM. A.Ş. DE YENİ HAT AÇMAK İÇİN" ibraz edilmek üzere hazırlanmış)


    Belediyeler için:

    – Abonelik sözleşmesi( İmzalı-Mühürlü )
    – Kimlik fotokopisi
    – Yetki Belgesi veya Kurum Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Belediye Başkanı Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı


    Dernek, Vakıf, Sendikalar için:

    – Abonelik sözleşmesi( İmzalı-Mühürlü )
    – Kimlik fotokopisi
    – Yetki Belgesi Fotokopisi veya Karar Defteri Fotokopisi (Noterden Onaylı İlk Sayfası ve Karar Sayfası)


    Siyasi Parti için:

    – Abonelik Sözleşmesi ve Bilgi Formu (İmzalı-Mühürlü)
    – Kimlik Fotokopisi
    – Yetki Belgesi veya Parti Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten, Yetkili Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı


    Resmi Kurumlar için:

    – Abonelik sözleşmesi (İmzalı-Mühürlü)
    – Kimlik fotokopisi
    – Yetki Belgesi veya Kurum Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Yetkili Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı


    Okullar için:

    – Abonelik sözleşmesi (İmzalı-Mühürlü)
    – Kimlik fotokopisi
    – Yetki Belgesi (Atama Kararı- Görevlendirme Yazısı) veya Okul Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Okul Müdürü Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı

  • Şahıs şirketiyiz, kaşemiz yok. Ne yapmalıyız?

    Şahıs şirketlerinde kaşe zorunlu değildir. Sözleşmenin tüm sayfalarına ad, soyad ve imza yeterlidir.

  • Numara devir işleminde kesinti yaşar mıyım?

    Devir işlemine aktif çağrı ve sms gönderimi olduğunda devir işlemi gerçekleşememektedir. Bu yüzden devir işlemleri mesai saatleri dışında gerçekleşmektedir.

  • Şirket adına abonelik gerçekleştiriyor olmama rağmen şahsi yerleşim yeri belgemi neden size iletiyorum?

    Yönetmelik gereği ve güvenlik açısından e-devlet üzerinden alınmış yerleşim yeri belgesi zorunludur.

  • Abonelik sözleşmenizde 1 yıl ibaresi yer almakta, bu süre içinde aboneliğimi sonlandırabilir miyim? Ya da numaramı taşıyabilir miyim?

    Sözleşmemizde yazılı olan süre sözleşme süresidir. Abonelik sözleşmemizde herhangi bir taahhüt söz konusu değildir. Dolayısıyla bu süre içinde aboneliğinizi sonlandırabildiğiniz gibi numaranızı da taşıyabilirsiniz.

  • Bulut santral kurulumu için ücret ödeyecek miyim?

    Hayır. Bulut santralde kurulum ücreti yoktur. Kiralama yöntemiyle sunulur.

  • Sanal santral telefon santrali ihtiyacımızı tam olarak karşılar mı?

    Sanal santral, eski telefon santrallerin tüm özelliklerini sunduğu gibi, ilave bir çok özelliğe sahiptir. Özellikleri hakkında bilgi almak için lütfen tıklayınız.

  • Sanal santral üzerinde kaç dış hat kullanılabilir?

    Kullanıcı olduğunuz paketin içeriğine bağlı olarak değişmektedir. Paketler hakkında bilgi almak için tıklayınız.

  • Analog (PSTN) hatlarını Bulutsantralim 'de kullanabilir miyim?

    PSTN hatları Verimor Telekom ‘a taşıyarak Bulutsantralim ‘de kullanabilirsiniz.

  • Karşılama anonsu kayıtlarını nasıl yaptırabilirim?

    Karşılama anonsu için gerekli olan kayıtları seslendirme ajanslarında yaptırmabiliyoruz.

  • Sanal santrali hangi cihazlarla kullanabilirim?

    Ip Telefon
    Akıllı Telefon / Tablet
    Bilgisayar
    Detaylı bilgi için tıklayınız.

  • Bulut (sanal) santrali akıllı telefonumdan nasıl kullanabilirim?

    Sanal santralinizi Iphone (IOS) veya Android işletim sistemli akıllı telefon ve tabletlerde kullanabilirsiniz. Kullanıcı olduğunuz işletim sistemine göre gerekli uygulamayı OİM panelinize giriş yaparak indirip kurmak için tıklayınız. tıklayınız.

  • Dahili olarak ip telefon kullanmak istediğimde nasıl temin edebilirim?

    Müşterilerimize ip telefon temin edebiliyoruz. Aşağıdaki linkten ip telefonları inceleyebilirsiniz.

  • Bulutsantralim 'i her yerden yönetebilir miyim?

    İnternetin olduğu her yerden bilgisayarınızla, tabletinizle veya akıllı telefonunuzla bulutsantralim ‘in arayüzüne erişerek yönetebilirsiniz.

  • Telesekreter servisi ne işe yarar?

    Ulaşamadığınız veya cevap vermediğiniz çağrılarınıza yanıt veren, arayan kişinin ses kaydı bırakmasını sağlayan bir servistir. Telesekreterinize bırakılan ses kayıtları dahili bazında belirlediğiniz e-posta adreslerine gönderilir.

  • Bulutsantralim 'i en fazla kaç kullanıcıyla kullanabilirim?

    Maksimum kullanıcı sayısı projeye göre değerlendirilir. Bu konuda bilgi almak için iletişim danışmanlarımız ile görüşünüz.

  • İnternet ya da elektrik gittiğinde çağrı alabilecek miyim?

    Evet. Sanal santral data center ortamında barındırıldığı için, oluşan internet veya elektrik kesilmesi durumundan etkilenmez. Çağrılarınızı santraliniz karşılayarak mevcut senaryolarınızı uygular. Çağrılarınızı telesekretere ya da cep telefonunuza yönlendirebilir.

  • Bulut santral üzerinden yapılan görüşmelerimizi kayıt altına alabiliyor muyuz? Alabiliyorsak ses kayıtları ne kadar süreyle saklanır?

    İsteğe bağlı olarak dahili bazında ses kayıtlarını aktif edebilir veya pasif hale getirebilirsiniz. Bulutsantralim ‘de ses kayıtlarınız 3 ay süreyle tutulmaktadır. Google Drive entegrasyonuyla ses kayıtlarını daha fazla saklayabilirsiniz.

  • Cevaplayamadığımız çağrılarımıza erişebiliyor muyuz?

    Kaçan çağrı servisini aktif hale getirdiğinizde, kaçan tüm çağrılarınız tarafınıza e-posta ile gönderilir. Ayrıca sanal santral web arayüzünden arama kayıtlarınıza erişerek kaçan çağrılarınızı listeleyebilirsiniz.

  • Kullanıcı olduğum şirket içi yazılımlarla entegre edebilir miyim?

    Evet. Bulutsantralim ‘i yazılımımızla entegre ederek, gelen çağrılarınızın bilgilerini yazılımınızda pop-up açabilir, yazılımınız üzerinden çağrı başlatabilir ve yapılan görüşmelerin ses kayıtlarını yazılımınız üzerinden erişebilirsiniz.

    Entegre olduğumuz yazılımlar hakkında bilgi almak için tıklayınız.

    Kendi yazılımınıza entegre etmek için API’ larını incelemek için tıklayınız.