[rank_math_breadcrumb]

E-Ticaret Modülü – Sipariş Sorgulama Durumu Görüntüleme

Santralinizde sipariş sorgulayan müşterilerinizin sipariş sorgulama menüsündeki durumlarını “Raporlar > Arama ve Ses Kayıtlarım” sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

Sipariş Sorgulama Durumları

[sc_table style=”2″]

BaşarılıArayanın siparişi bulundu ve başarılı şekilde okundu sonra arayan başka bir işlem yapmadan kapattı.
MTye devamArayanın siparişi bulundu ve başarılı şekilde okundu fakat sonra arayan “0” tuşlayıp MT ile görüşmek istedi.
Sip. yokArayanın siparişi bulunamadı. (sonrasında telefon kapandı veya MTye yönlendi)
Hata oluştu Siparişi sorgularken veya okurken teknik hata oluştu. (sonrasında telefon kapandı veya MT’ye yönlendi)
KaçtıSipariş sorgulama menüsüne girip siparişi sorgulamadan kapattı.

[/sc_table]