Asterisk API ile CRM üzerinden kuyruk durumlarını sorgulama

KUYRUK DURUMLARINI SORGULAMA
Bu makaleyi uygulayabilmek için önce Asterisk API ile entegrasyon çalışması makalesini okumalısınız.

JSON

{ 
 "command"   : "queuesummary", 
 "queue"     : "500", 
 "crm_id"    : "1234abcd" 
}

HTTP

http://vami.verimor.com.tr:3000/santral_ismi/queuesummary?queue=500&crm_id=1234abcd&username=kullanici_adi&password=sifre

santral_ismi (zorunlu, sadece http yönteminde): işlem yapmak istediğiniz santralin ismi.
queue : Sadece belirli bir kuyruğun durumu sorgulamak için doldurun. Bu parametrenin boş olması durumunda tüm kuyrukların durumları listelenir.
crm_id: bu isteği unique olarak tanımlayan string. vami cevaplarında bu id’yi de döndürür.
username (zorunlu, sadece http yönteminde): tanımlanmış api kullanıcı adınız.
password (zorunlu, sadece http yönteminde): tanımlanmış api şifreniz.

CEVAP

{ 
 "response" : "queuesummary", 
 "crm_id"   : "1234abcd", 
 "status"   : "success", 
 "message"  : "Queue:520, LoggedIn:0, Available:0, Callers:0, HoldTime:0, TalkTime:0, LongestHoldTime:0; Queue:521, LoggedIn:2, Available:1, Callers:0, HoldTime:6, TalkTime:822, LongestHoldTime:0" 
}

crm_id: istek yaparken verdiğiniz id.
status: işlem başarılıysa “success”, değilse “error” gelir.
message: Kuyrukların durumları. Kuyruklar noktalı virgül ile ayrılır, içindeki durum sahaları ise virgül ile ayrılır.