Ürünler
Bulut Santral
Entegrasyonlar
Ek Modüller
Geliştiriciler
API ve Entegrasyonlar
Kaynaklar
Voip, Voice Over Internet Protocol'ün kısaltmasıdır. İnternet üzerinden telefon görüşmesi anlamı taşımaktadır. Yeni nesil telekom hizmeti voip teknolojisiyle verilmektedir. VoIP hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.
Sabit Telefon Hizmeti (STH) lisansı şehiriçi, şehirlerarası ve/veya uluslararası telefon hizmeti sunulabilmesi için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından telekomünikasyon operatörlerine verilen lisanstır.
– Aylık sabit ücret ödemezsiniz.
– Tek numaranızla anlık sınırsız çağrı alabilirsiniz.
– Taşınan sabit numaranız için ücretsiz telesekreter servisinden yararlanabilirsiniz.
– Verimor Telekom'un avantajlı tarifelerinden yararlanarak tasarrufa geçersiniz.
0850'li numaralar ile 444'lü numaralar arasındaki farkları içeren makalemizi incelemek için lütfen tıklayınız.
Hiç bir fark yoktur. 0850'li numaralar konumdan bağımsız sabit numara olarak adlandırılır. Yani 0850'li numaralar da sabit numaralardır.
Özel numaralar ücretlidir. Ancak özel olmayan sıradan numaraları Verimor Telekom'dan almak ve kurulum ücretsizdir. Yılda bir kere 129 TL kullanım ücreti alınır. Numara sorgulamak için tıklayınız.
Hayır. Tamamen ücretsiz bir hizmettir. Taşınan numaradan yılda bir kere 129 TL kullanım ücreti alınır.
Hayır. Numaranız olduğu gibi hiç değişmeden taşınacaktır.
Numara taşıma süreci verici operatörün onay vermek süresine bağlı olarak maksimum 5 iş günü sürmektedir. Bu süre yasal süredir. Türk Telekom 'a girilen numara taşıma talepleri ortalama 48 saat içinde taşınmaktadır.
Numara Taşıma işlemi verici operatörün onay verdiği saat diliminde kesinti olmadan gerçekleşmektedir.
Bu durumda hattınız taşınabilmekte fakat internetiniz kesilecektir.Numara üzerindeki ADSL'inizi, yalın ADSL'e geçirerek numaranızı taşıyabilirsiniz.
Hayır. Numaranızı taşımakla artık eski operatörünüzle tüm fiziksel ve ticari bağlantınız bitmiş olacaktır.
Evet. Hemen taşıyabilirsiniz.
Sabit telefon numaranızı taşımak için tarafımızdan abonelik başlatmanız gerekmektedir. Abonelik süreci online olarak gerçekleşir. Sabit numaranızı taşımak için lütfen tıklayınız.
1- Şirket yetkilisinin kimlik fotokopisi
2- Vergi levhası
3- Yetkiliye ait imza sirküleri
4- Mevcut operatör son faturası
5- Abonelik sözleşmesi
0850'li numarayı arayanlar aradıkları operatördeki STH yönüne veya her yöne dakikalarını kullanırlar. Konuyla ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
Aynı içinde mevcut paketiniz veya daha büyük paketlerden satın alabilirsiniz.
Yönlendrime yapılan operatör yönüne ücretlendirmeniz ne ise yönlendirme ücretiniz de odur. Her yöne dakikalarınız varsa, dakikalarınızdan düşer.
Hayır.
Hayır. Her yöne paket kullanmak zorunda değilsiniz. Tarifelerimiz üzerinden ücretlendirilirsiniz.
SIP tabanlı tüm bilgisayar uygulamaları, akıllı telefon uygulamaları olmak üzere, SIP'i destekleyen tüm ip telefonlarda Verimor numaranızı kullanabilirsiniz.
Toplu SMS, internetin olduğu her yerden, müşterilerinize veya hedef kitlenize toplu yada tek tek kısa mesaj gönderme servisidir.
Toplu SMS 'i SMS panelimiz üzerinden ya da engtegrasyonla kullanmış olduğunuz yazılımınız üzerinden gönderebilirsiniz
SMS API ile kendi yazılımızdan entegre ederek SMS gönderebilirsiniz. Detaylı bilgi almak için tıklayınız.
Evet. SMS panelimiz mobil ve tablet uyumludur.
Talep edilen alfanumerik başlık ,11 haneli olmalıdır. Talep edilen başlıklarda belge tebliğ edilmelidir. Sadece bu şartlarda onaylanan başlıklarla gönderim yapılabilir.
SMS paketlerindeki SMS 'ler 5 yıl süreyle kullanılabilmektedir.
Hayır. Tükettiğinizde satın alabilirsiniz.
Evet. Göndereceğiniz SMS'lerin sonunda belirteceğiniz anahtar kelime ve kısa numara ile karşı tarafa ret imkanı sunabilirsiniz. (SMS almak istemiyorsanız VERIMOR RET yazıp XXXX' gönderin v.b.)
Evet. Göndereceğiniz SMS'lerin sonunda size özgülenmiş bir URL ile ret imkanı sunabilirsiniz.
Maalesef bireysel abonelik gerçekleştirilememektedir.
Şahıs İşletmeleri için:
Yetkili işlem yapıyor ise;
– Abonelik sözleşmesi (Islak imzalı- kaşeli )
– Yetkili kişi kimlik fotokopisi
– Yetkili kişi imza beyannamesi fotokopisi
– Vergi levhası fotokopisi
– Banka Havale / Eft Doğrulama
– Yetkili kişi yerleşim yeri belgesi (e-Devlet kapısından "VERİMOR TELEKOM. A.Ş. DE YENİ HAT AÇMAK İÇİN" ibraz edilmek üzere hazırlanmış)
Vekili işlem yapıyor ise;
– Abonelik sözleşmesi (Islak imzalı- kaşeli )
– Vekil kişi kimlik fotokopisi
– Vekil kişi imza beyannamesi fotokopisi (varsa)
– Vekaletname (Hat Açma/Kapatma Yetkisi)
– Vergi levhası fotokopisi
– Banka Havale / Eft Doğrulama
– Vekil kişi yerleşim yeri belgesi (e-Devlet kapısından "VERİMOR TELEKOM. A.Ş. DE YENİ HAT AÇMAK İÇİN" ibraz edilmek üzere hazırlanmış)
Limited ve Anonim Şirketler için:
Yetkili işlem yapıyor ise;
– Abonelik Sözleşmesi (Islak imzalı- kaşeli )
– Yetkili kişi kimlik fotokopisi
– Yetkili kişi imza sirküleri fotokopisi
– Vergi levhası fotokopisi
– Banka Havale / Eft Doğrulama
– Yetkili kişi yerleşim yeri belgesi (e-Devlet kapısından "VERİMOR TELEKOM. A.Ş. DE YENİ HAT AÇMAK İÇİN" ibraz edilmek üzere hazırlanmış)
Vekili işlem yapıyor ise;
– Abonelik Sözleşmesi (Islak imzalı- kaşeli )
– Vekil kişi kimlik fotokopisi
– Vekil kişi imza sirküleri fotokopisi
– Vergi levhası fotokopisi
– Vekaletname (Hat Açma/Kapatma Yetkisi)
– Banka Havale / Eft Doğrulama
– Vekil kişi yerleşim yeri belgesi (e-Devlet kapısından "VERİMOR TELEKOM. A.Ş. DE YENİ HAT AÇMAK İÇİN" ibraz edilmek üzere hazırlanmış)
Belediyeler için:
– Abonelik sözleşmesi( İmzalı-Mühürlü )
– Kimlik fotokopisi
– Yetki Belgesi veya Kurum Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Belediye Başkanı Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı
Dernek, Vakıf, Sendikalar için:
– Abonelik sözleşmesi( İmzalı-Mühürlü )
– Kimlik fotokopisi
– Yetki Belgesi Fotokopisi veya Karar Defteri Fotokopisi (Noterden Onaylı İlk Sayfası ve Karar Sayfası)
Siyasi Parti için:
– Abonelik Sözleşmesi ve Bilgi Formu (İmzalı-Mühürlü)
– Kimlik Fotokopisi
– Yetki Belgesi veya Parti Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten, Yetkili Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı
Resmi Kurumlar için:
– Abonelik sözleşmesi (İmzalı-Mühürlü)
– Kimlik fotokopisi
– Yetki Belgesi veya Kurum Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Yetkili Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı
Okullar için:
– Abonelik sözleşmesi (İmzalı-Mühürlü)
– Kimlik fotokopisi
– Yetki Belgesi (Atama Kararı- Görevlendirme Yazısı) veya Okul Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Okul Müdürü Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı
Şahıs şirketlerinde kaşe zorunlu değildir. Sözleşmenin tüm sayfalarına ad, soyad ve imza yeterlidir.
Devir işlemine aktif çağrı ve sms gönderimi olduğunda devir işlemi gerçekleşememektedir. Bu yüzden devir işlemleri mesai saatleri dışında gerçekleşmektedir.
Yönetmelik gereği ve güvenlik açısından e-devlet üzerinden alınmış yerleşim yeri belgesi zorunludur.
Sözleşmemizde yazılı olan süre sözleşme süresidir. Abonelik sözleşmemizde herhangi bir taahhüt söz konusu değildir. Dolayısıyla bu süre içinde aboneliğinizi sonlandırabildiğiniz gibi numaranızı da taşıyabilirsiniz.
Hayır. Bulut santralde kurulum ücreti yoktur. Kiralama yöntemiyle sunulur.
Sanal santral, eski telefon santrallerin tüm özelliklerini sunduğu gibi, ilave bir çok özelliğe sahiptir. Özellikleri hakkında bilgi almak için lütfen tıklayınız.
Kullanıcı olduğunuz paketin içeriğine bağlı olarak değişmektedir. Paketler hakkında bilgi almak için tıklayınız.
PSTN hatları Verimor Telekom ‘a taşıyarak Bulutsantralim ‘de kullanabilirsiniz.
Karşılama anonsu için gerekli olan kayıtları seslendirme ajanslarında yaptırmabiliyoruz.
Ip Telefon
Akıllı Telefon / Tablet
Bilgisayar
Detaylı bilgi için tıklayınız.
Sanal santralinizi Iphone (IOS) veya Android işletim sistemli akıllı telefon ve tabletlerde kullanabilirsiniz. Kullanıcı olduğunuz işletim sistemine göre gerekli uygulamayı OİM panelinize giriş yaparak indirip kurmak için tıklayınız. tıklayınız.
Müşterilerimize ip telefon temin edebiliyoruz. Aşağıdaki linkten ip telefonları inceleyebilirsiniz.
İnternetin olduğu her yerden bilgisayarınızla, tabletinizle veya akıllı telefonunuzla bulutsantralim ‘in arayüzüne erişerek yönetebilirsiniz.
Ulaşamadığınız veya cevap vermediğiniz çağrılarınıza yanıt veren, arayan kişinin ses kaydı bırakmasını sağlayan bir servistir. Telesekreterinize bırakılan ses kayıtları dahili bazında belirlediğiniz e-posta adreslerine gönderilir.
Maksimum kullanıcı sayısı projeye göre değerlendirilir. Bu konuda bilgi almak için iletişim danışmanlarımız ile görüşünüz.
Evet. Sanal santral data center ortamında barındırıldığı için, oluşan internet veya elektrik kesilmesi durumundan etkilenmez. Çağrılarınızı santraliniz karşılayarak mevcut senaryolarınızı uygular. Çağrılarınızı telesekretere ya da cep telefonunuza yönlendirebilir.
İsteğe bağlı olarak dahili bazında ses kayıtlarını aktif edebilir veya pasif hale getirebilirsiniz. Bulutsantralim ‘de ses kayıtlarınız 3 ay süreyle tutulmaktadır. Google Drive entegrasyonuyla ses kayıtlarını daha fazla saklayabilirsiniz.
Kaçan çağrı servisini aktif hale getirdiğinizde, kaçan tüm çağrılarınız tarafınıza e-posta ile gönderilir. Ayrıca sanal santral web arayüzünden arama kayıtlarınıza erişerek kaçan çağrılarınızı listeleyebilirsiniz.
Evet. Bulutsantralim ‘i yazılımımızla entegre ederek, gelen çağrılarınızın bilgilerini yazılımınızda pop-up açabilir, yazılımınız üzerinden çağrı başlatabilir ve yapılan görüşmelerin ses kayıtlarını yazılımınız üzerinden erişebilirsiniz.
Entegre olduğumuz yazılımlar hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Kendi yazılımınıza entegre etmek için API’ larını incelemek için tıklayınız.