Sanal Santral (Bulut Santral) Nasıl Kullanılır?

İnternet Üzerinden Çağrı Yönetiminin En Kolay Hali

Sanal Santral, bulut teknolojisiyle internet üzerinden hizmet veren sanal bir santraldir. Geleneksel lokal santrallerin ve telefon sistemlerinin yerini alan sanal santral çözümleri, esnek, maliyet etkin ve yüksek performanslı bir iletişim deneyimi sunar.

Bulut tabanlı telefon sisteminin kullanımı için, ister işletmenize yeni bir numara edinebilir isterseniz de mevcut operatörünüzde bulunan numaranızı Verimor’ a taşıyarak kullanım sağlayabilirsiniz.

Sanal Santral Nedir?

Sanal Santral, fiziksel bir donanım gerektirmeyen, bulut tabanlı bir telefon santrali sistemidir. Geleneksel telefon hatları yerine internet protokolü (VoIP) üzerinden çalışır. Bu sayede, ofisinizde olmasanız bile akıllı telefonunuz, bilgisayarınız veya tabletiniz üzerinden çağrı alabilir ve yapabilirsiniz. Kısacası, tüm iletişim altyapınız bulutta barındırılır ve kolayca yönetilebilir hale gelir.

Sanal Santral Hizmetleri Kimler İçin Uygundur?

Bulut Santral, KOBİ’lerden büyük şirketlere, uzaktan çalışan ekiplerden çağrı merkezlerine ve e-ticaret firmalarına kadar geniş bir kullanım alanına sahiptir. Düşük maliyetli ve esnek yapısıyla küçük işletmelere profesyonel bir iletişim altyapısı sunarken, büyük şirketlere tüm şubeleri tek merkezden yönetme ve gelişmiş çağrı özellikleri kazandırır. Uzaktan ekipler için her yerden erişim imkânı sağlayan sistem, çağrı merkezlerinde verimli müşteri yönetimi ve kalite kontrolünü mümkün kılar. E-ticaret firmaları ise entegrasyonlar sayesinde sipariş ve kargo durumlarını paylaşabilir, kapıda ödeme onayı alabilir ve numara maskeleme özelliğiyle güvenli iletişim kurabilir.

Sanal Santral Arayüzü Nasıl Kullanılır?

Bulutsantralim kullanım arayüzü tamamen internet tabanlıdır ve tarayıcıdan erişebilir. Aynı zamanda Verimor sizlere, tüm iletişim çözümlerinin olduğu tek bir arayüz sunarak, karmaşıklığı ortadan kaldırır.
Abonelik işlemlerinizin tamamlanmasının ardından, iletişim danışmanınız sizlerin ihtiyacına uygun paketi tanımlamanıza yardımcı olacaktır. Sonrasında kullanım ve kurulum konusunda uzman ekibimiz sizinle iletişime geçerek bulut santral nasıl kullanılacağını adım adım tarif eder.

Bulut Santral ile Geleneksel Santral Arasındaki Farklar

Sanal santral entegrasyonu, geleneksel sistemlere göre birçok avantajı beraberinde getirir.

  • Geleneksel santral sistemleri için fiziksel bir donanım kurulumu gerekirken, bulut santral için sadece internet bağlantısı yeterlidir. Buda kurulum ve bakım maliyetlerini ortadan kaldırır.
  • Sanal santraller, çalışan sayısı arttığında kolayca yeni hat eklemenizi ve farklı şubelerden sisteme bağlanmayı sağlar; geleneksel sistemlerde ise ek donanım ve teknik müdahale gerekir.
  • Sanal santral entegrasyonu ile CRM, ERP veya e-ticaret sistemleriyle entegrasyon sağlayabilen çözümler, müşteri ilişkilerini çok daha verimli hale getirir.

Sanal Santral Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Güçlü ve Kararlı İnternet Bağlantısı

Sanal santralin en önemli gereksinimi, kesintisiz ve yüksek hızlı bir internet bağlantısıdır. Kaliteli bir ses deneyimi için yeterli bant genişliğine sahip olduğunuzdan emin olun.

Doğru Özellik Seçimi

Bulut santralin sunduğu bir çok gelişmiş özellikten işletmenizin ihtiyaçlarına en uygun özellikleri belirleyerek verimliliği artırabilirsiniz.

Kullanıcı Eğitimi

Kullanıcılara arayüzü ve sistemi kullanırken kısa bir eğitim vermek adaptasyon sürecini hızlandırarak, sağlıklı bir kullanım ortaya sunacaktır.

Sanal Santral Kurulum Adımları

1

Numaranızı Taşıyın!

Dilerseniz mevcut numaranızı operatörünüzden taşıyın dilerseniz ücretsiz yeni numara tahsis edin!
2

Abonelik Sürecinizi Tamamlayın!

İşletmenizin ihtiyaçlarına en uygun bulut santral abonelik paketini seçme ve aktivasyon sürecini tamamlama adımı başlar. Bu adım, size özel bir iletişim altyapısı kurmanın ilk aşamasıdır.
3

Sanal Santral Senaryonuzu Kurgulayın!

Bulut santralinizin en güçlü yönlerinden biri, tamamen size özel olarak kurgulanabilmesidir. Bu adımda, çağrılarınızın nasıl karşılanacağını, hangi senaryolara göre yönlendirileceğini ve hangi hizmetlerin devreye gireceğini planlarız.

Bulut yapıya geçin, internetin olduğu her yer ofisiniz olsun!

Neden Sanal Santral Hizmetlerini Tercih Etmelisiniz?

Bulut santral nasıl kurulur ve kullanılır kısmını incelediğimizde internet üzerinden çağrı yönetiminin 

Maliyet Avantajı: Fiziksel donanım, bakım ve kurulum masraflarını ortadan kaldırır. Sabit ücret yerine kullandığınız kadar ödeme yapma imkanı sunar.

Esneklik ve Ölçeklenebilirlik: İşletmeniz büyüdükçe veya küçüldükçe, kullanıcı sayısını ve özellikleri anında artırabilir veya azaltabilirsiniz.

Mobilite: Ofise bağımlı kalmadan, her yerden çalışmanıza olanak tanır.

Kolay Kurulum ve Kullanım: Karmaşık kurulum süreçleri olmadan, dakikalar içinde aktif hale gelir ve kullanımı kolay bir arayüze sahiptir.

Profesyonel İmaj: Müşterilerinize 7/24 ulaşılabilir bir hizmet sunarak kurumsal bir imaj çizer.