Skip links

Sanal Santral

YENİ NESİL TELEFON SANTRALİ

Bulut teknolojisi sayesinde iletişimde yepyeni bir dönem başladı! Sanal santral, sizlere daha güvenli, teknolojik ve hesaplı bir iletişim altyapısı sunuyor!

Sanal Santral (Bulut Santral) Nedir?

Sanal Santral (Sanal Santral), bulut tabanlı internet üzerinden hizmet veren, şirketinizde telefon santrali bulundurmanıza gerek kalmaksızın, internetin olduğu her yerden tüm santral özelliklerini kullanabileceğiniz, internet tabanlı yeni nesil telefon santralidir.

Eski tip analog telefon santrallerin yerini alan sanal santralde (sulut santral) yatırım maliyeti gerektiren fiziksel bir santral kurulmasına gerek yoktur ve tamamen internet üzerinden çalışır. Yani internetin olduğu her yer sizin ofisinizdir!

Sanal santral ile, karmaşık kablo yapılarından kurtulabilir, teknolojik, esnek yapısı ve kullanıcı dostu ara yüzüyle destek ücreti ödemeden kendiniz yönetebilirsiniz.

Her şubeniz için ayrı bir santral yatırımı yapmanıza gerek olmadan tek bir sanal santral ile tüm şubelerinizin telefon santrali ihtiyacını karşılayabilir, şubeler arası iletişim maliyetlerinizi sıfırlayabilirsiniz.

Bulut (Sanal) Santral Kullanmanın Avantajları

Yatırım Maliyeti Yoktur.

Sanal santral için kurulum ücreti ödemezsiniz. Aylık kiralama modeliyle sahip olabilirsiniz.

Taahhütsüzdür.

Sanal Santral (Bulut Santral) için herhangi bir taahhüt altına girmezsiniz. İstediğiniz zaman hizmeti sonlandırabilme imkanınız vardır.

Hızlı Kurulur.

Sanal santraliniz yarım gün içinde hazırlanır. Hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kesintisiz Erişim / İletişim

Sanal santral datacenter ortamında barındırıldığından dolayı internet ve elektrik kesintisine uğramaz. Numaranız lokasyonunuzdaki kesintilerden etkilenmez.

Güvenlidir.

Gelişmiş bulut teknolojisiyle uluslararası standartlarda güvenliğe sahiptir.

Ücretsiz Destek, Bakım ve Güncelleme

Sanal santral güncellemeleri için ekstra bir ücret ödemezsiniz. Destek ve bakım hizmeti ücretsizdir.

Kolay Yönetilir.

Bulut Santral (Sanal Santral) internet ağının olduğu her yerden erişilip yönetilebilir. Kullanımı kolaydır.

Yüksek Kapasitede Hizmet Verir.

Sanal santral sisteminde eş zamanlı olarak yüksek kapasitede çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz.

Genişlemek Kolaydır.

Sanal santralde dahili ve dış hat kapasitesinin arttırılması kolay ve maliyetsizdir. Her bir dahili artırımı için ip telefon kullanmak yeterlidir.

Yedeklilik, Akıllı Yönlendirme

Sanal Santral (Bulut Santral), lokasyonunuzdaki internetin kesilmesi durumunda çağrılarınızı otomatik olarak cep telefonlarınıza yönlendirir.

Taşınmak Kolaydır.

Sanal santralinizi internet ağının olduğu her yerde kullanabilirsiniz. Taşınma gibi durumlarda sadece ip telefonlarınızı taşımanız yeterli olmaktadır.

Ücretsiz Entegrasyon

Kullanmış olduğunuz CRM ya da yazılımla sanal santralinizi entegre edebilirsiniz.

Sanal Santral (Bulut Santral) Özellikleri

Sesli karşılama menüleri (IVR) ile şirketinize özel karşılama anonsları oluşturabilir, müşterilerinize tuşlama yaptırarak ilgili dahili ya da departmana kolayca ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Birden fazla dış hattınıza; mesai içi, mesai dışı ve öğle arası için farklı karşılama menüleri (IVR) oluşturabilirsiniz.

Gelen çağrılarınızı kuyruk modülüyle, istediğiniz çağrı dağıtım stratejisine operatörlere dağıtabilir, operatörlerin müsait olmaması durumunda çağrıları bekleterek özel anonslar dinletebilir, bekleyen çağrılara ortalama bekleme süresi ve sırasını anons edebilirsiniz. Sanal santraliniz, kuyruk üzerinden dağıtılan çağrıların istatistiklerini tutmaktadır.

Çalma gruplarına, departman veya birimlerle ilişkili dahilileri tanımlayabilirsiniz. Sizi arayan müşterilerinizi, karşılama menüsünde departman veya birimler için yaptıkları tuşlamaları çalma gruplarına yönlendirebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizin ilgili birime en hızlı şekilde bağlanmalarını sağlamış olursunuz.

Şirket personellerinizi sanal santralinizin (Sanal Santral) birer dahilisi olarak ayarlayabilir, her bir dahiliye özel tanımlamalar yapabilirsiniz.

Sanal santraliniz eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir. Ayrıca voip numaraları (0850 v.b.) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, santralinizle karşılayabilirsiniz.

Sanal santralinizde, mesai içi ve mesai dışı için farklı karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Öğle arası için de farklı bir karşılama senaryosu ayarlayabilirsiniz.

Kuyruk bazında ve genel olarak bekleyen, konuşan çağrılarınızı anlık olarak izleyebilir; Ortalama bekletme, ortalama konuşma süresini görüntüleyebilirsiniz. Servis hedefinizi kuyruk bazında girerek servis seviyenizi ölçebilirsiniz.

Dahililerinizin (Operatör) meşguliyet durumlarını santralinizin web arayüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.

Kuyruk modülü üzerinden alından çağrılar için, kuyruk bekleme istatistikleri, kuyruk çağrı istatistikleri v.b. istatistik ve raporlar yer almaktadır.

Sanal santral üzerinden faks gönderebilir ve alabilirsiniz. Gelen fakslarınız belirleyeceğiniz e-posta adreslerine gönderilmektedir. Web arayüzünden de gelen fakslarınızı görüntüleyebilirsiniz. Bilgisayarınızdaki bir dokümanı faks olarak gönderebilirsiniz.

Kullanmış olduğunuz yazılımınızla sanal santralinizi entegre ederek; gelen aramalarınızda, arayan kişi bilgilerini yazılımınız üzerinde POP-UP açabilir, yazılımınız üzerinden arama başlatabilir, görüşmelerinizin ses kayıtlarını yazılımınızdan dinleyip indirebilirsiniz.

Sanal santral kaçan çağrı servisi, sizi arayıp ulaşamayan numaraları e-posta ile bildirir. İlgili kayıtları web arayüzünden de inceleyebilirsiniz.

Akıllı telefonunuza veya tabletinize yüklenecek bir uygulamayla sanal santralinizin dahilisi olabilir, görüşmelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Online işlem merkezinde kayıtlı olan kişileriniz santralinizle entegre çalışmaktadır. OİM kişileriniz telefon rehberinizde görüntülenmektedir. Böylelikle gelen çağrılarınızda hangi müşterinizin aradığını ek bir entegrasyon yapmanıza gerek kalmadan telefonunuzdan görebilirsiniz.

Google Drive entegrasyonuyla sanal santralinizde tutulan ses kayıtlarını Google Drive üzerinde yedekleyebilirsiniz. Google Drive 15GB ücretsiz depolama alanı vermektedir. 15 GB depolama alanıyla yaklaşık olarak 75.000 dk ses kaydı saklanmaktadır. İsterseniz Google Drive saklama alanınızı arttırarak daha fazla ses kaydı saklama imkanı yaratabilirsiniz.

Sanal santraliniz özel bir tanımlama yapmadan resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışına senaryonuzu devreye alır. Bu özellik opsiyonel olarak değiştirilebilir.

Sanal santralinizin web arayüzünde alt kullanıcılar oluşturabilir, oluşturulan kullanıcılara ilişkin çeşitli yetkiler tanımlayabilirsiniz.

İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.

Sanal santralinizin dahililerine ulaşılamaması durumunda arayan müşteriniz telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları dahiliye tanımlı e-posta adresine gönderilir.

Dahililerinize özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara (CLI), ilgili dahilinin dış aramalarında görünür.

Ücretlendirme

Size özel santral paketlerimiz hakkında bilgi almak ve hemen yararlanmak için lütfen müşteri hizmetlerimizle (0850 532 00 00) iletişime geçiniz.