Bulutsantralim API ‘yi kullanarak şirketinizde kullandığınız yazılımınızın (CRM, ERP vb.) bulut santralle entegrasyonunu gerçekleştirebilirsiniz.
Bulutsantralim API kütüphanesine https://github.
Gelen aramalarda yazılımınızda (CRM) kayıtlı müşterinizin bilgilerini yazılımınızın (CRM) ekranında görüntüleyebilirsiniz.
Yazılımınızda (CRM) kayıtlı müşterilerinizi tuşlama yapmanıza gerek kalmadan tek tıklamayla arayabilirsiniz.
Yazılımınız / uygulamanız üzerinden web servisinizle bulut santral gelen çağrı akışlarını yönetebilirsiniz. Böylelikle arayan numaraya özel çağrı senaryoları uygulayabilirsiniz.
Arayan Numaradan Tanıma: Gelen çağrıda arayan numara bilgisi web servisinize sorularak müşterinizi dinamik olarak istediğiniz hedefe yönlendirebilirsiniz.
Müşteri Numarası Tuşlatma: Gelen çağrıda müşteriye yaptırılan tuşlama web servisinize sorularak müşterinizi dinamik olarak istediğiniz hedefe yönlendirebilirsiniz.
Santral programlama entegrasyonu API’yi kullanabilmeniz için Santral Programlama Entegrasyonu modülünü aktif hale getirmeniz gerekir.
Pazaryerleri (marketplace) için kullanılan bu özellik, hizmet veren ile hizmet alanın numaralarını maskeleyerek birbirlerini arayabilmelerini sağlar.
Numara maskeleme ile;
Hizmet veren ile hizmet alan arasındaki iletişim, bulut santral üzerinden gerçekleşir. Böylelikle yapılan görüşmeler kontrolünüz altında gerçekleşmiş olur. Yapılan görüşmelerin arama kayıtları, görüşme ses kayıtları bulut santral üzerinde saklanmış olur.
Hizmet veren ile hizmet alanın iletişim numaraları gizli kaldığı için müşteri bilgi güvenliğini sağlamış olursunuz.
Yazılımınız (CRM) üzerinden devam eden bir çağrıyı sessize (mute) alabilirsiniz.
Yazılımınız (CRM) üzerinden devam eden bir çağrıyı sonlandırabilirsiniz.
Santraldeki arama kayıtlarını ve detaylarını yazılımınız üzerinden görüntüleyebilirsiniz.
Santralinizdeki veya Google Drive’daki ses kayıtlarını yazılımınız üzerinden dinleyebilir veya indirebilirsiniz. Bu entegrasyonla müşterilerinizle yapılan görüşmelerin ses kayıtlarını müşteri kart bilgileriyle eşleştirebilirsiniz.
Yazılımınız üzerinden otomatik IVR ve sesli mesaj projeleri oluşturabilirsiniz.
Yazılımınız üzerinden santraldeki bir dahilinin DND modunu açıp kapatabilirsiniz.
Yazılımınız üzerinden santralideki tüm ses dosyalarına erişerek; yeni ses dosyası yükleyebilir, silebilirsiniz.
Yazılımınız üzerinden arayan numara olarak kullanabileceğiniz numaraların listesine erişebilirsiniz.
Yazılımınız üzerinden santralinizdeki kuyrukların listesine erişebilirsiniz.
Yazılımınız üzerinden telesekreter mesajlarına erişebilir, ses kayıtlarını dinleyebilir veya indirebilirsiniz.
Yazılımınız üzerinden rehberinize kişi veya grup ekleme/silme/güncelleme işlemlerini yapabilirsiniz.
Yazılımınız üzerinden faks gönderebilir ve faks kayıtlarına erişebilirsiniz.
Yazılımınız üzerinden Müşteri Temsilcilerinizin durumlarını ve hangi kuyruklara üye olduğunu görebilirsiniz.