Dünyada en çok kullanılan web hosting yönetim paneli olan WHMCS üzerinden Verimor SMS hizmetimizi kullanabilirsiniz.
WHMCS – VERİMOR SMS EKLENTİSİ
WHMCS – Verimor SMS Eklentisi ile Neler Yapabilirsiniz?
- Toplu olarak ve kişi bazlı SMS gönderebilirsiniz.
- Eklentide toplam 26 adet SMS şablonu bulunmaktadır. Tüm şablonlar ön tanımlı olarak gelir ve aktifleştirmeniz yeterlidir.
- SMS şablonlarını güncelleyebilirsiniz. Böylelikle müşterileriniz için özelleştirilmiş SMS’ler oluşturabilirsiniz.
- Müşteri özet sayfasında bulunan “Sms Gönder” kutucuğu ile eklenti paneline girmeden SMS gönderebilirsiniz.
Kurulum ve Kullanım
- Online İşlem Merkezi (OİM) > SMS Hizmeti > SMS Ayarlarım sayfasındaki “API Erişimi” pasif ise aktif hale getiriniz.
- Eklenti dosyasını WHMCS sisteminizde bulunan /whmcs/modules/addons/ klasörüne atınız. (Eklenti dosyasını indirmek için tıklayınız.)
- WHMCS admin panelinizden Kurulum->Eklenti Modülü’nden tüm eklentileri listeleyiniz.
- VERİMOR SMS eklentisini listeden bularak aktifleştirerek eklenti izinleri ayarlayınız.
- Artık “Eklentiler” sekmesinde “VERİMOR SMS” görüntülenecektir.
Şablonlar
- Sipariş Onay: Sipariş onaylandığında müşteriye SMS gönderir.
- Yönetici Giriş: Yönetici girişi yapıldığında belirlenmiş numaralara SMS gönderir.
- Paket Değişikliği: Modül paket değişikliğinde mesaj gönderir.
- Modül Şifresi Değişimi: Hosting hesabı şifresi değiştiğinde SMS gönderir.
- Yeni Hosting Hesabı: Bir hizmet aktifleştirildiğinde SMS göderir
- Bir Hizmet Durdurma: Bir hizmet duraklatıldığında SMS gönderir.
- Hizmet Başlatma: Bir hizmet tekrar başlatıldığında SMS gönderir.
- Alan Adı Kayıt:
Bir domain kayıt edildikten sonra müşteriye SMS gönderir.
Bir domain kayıt edildikten sonra yöneticiye SMS gönderir. - Alan Adı Kayıt Hatası:
Domain kayıt edilirken hata oluşursa müşteriye SMS gönderir.
Domain kayıt edilirken hata oluşursa yöneticiye SMS gönderilir. - Alan Adı Yenileme:
Domain yenilendikten sonra müşteriye SMS gönderir.
Domain yenilendikten sonra yöneticiye SMS gönderir. - Alan Adı Yenileme Hata: Alan adı yenilemede hata olduğunda yöneticiye mesaj gönderir.
- Yeni Müşteri:
Müşteri kaydı tamamlandıktan sonra müşteriye SMS gönderir.
Müşteri kaydı tamamlandıktan sonra yöneticiye SMS gönderir. - Müşteri Şifre Değişimi: Müşteri şifresini değiştirdiğinde müşteriye SMS gönderir.
- Müşteri Girişi: Müşteri sisteme giriş yaptıktan sonra belirlenmiş yöneticiye mesaj gönderir.
- Alan Adı Kalan Süre Bildirimi: Alan adı süresinin dolmasına [x] gün kala mesaj gönderir. [x] değeri kurulumda 15 olarak atanır.
- Yeni Fatura: Yeni bir fatura oluşturulduğunda müşteriye SMS gönderir.
- Ödenmiş Fatura: Fatura ödendiğinde müşteriye SMS gönderir.
- Fatura Hatırlatma: Ödenmemiş fatura için hatırlatma mesajı gönderir.
- Ödenmemiş Fatura 1. Hatırlatma: Ödenmemiş faturanın ilk zaman aşımında SMS gönderir.
- Ödenmemiş Fatura 2. Hatırlatma: Ödenmemiş faturanın ikinci zaman aşımında SMS gönderir.
- Ödenmemiş Fatura 3. Hatırlatma: Ödenmemiş faturanın üçüncü zaman aşımında SMS gönderir.
- Yeni Ticket Açılması: Bir ticket açıldığında yöneticiye SMS gönderir.
- Ticket Cevabı:
Bir ticket cevaplandığında müşteriye SMS gönderir.
Bir ticket cevaplandığında yöneticiye SMS gönderir. - Ticket Kapatılması: Ticket kapatıldığında müşteriye SMS gönderir.
- Müşteri Girişinde OTP: Müşteri girişi sırasında OTP SMS göndererek telefon numarası doğrulaması istenir.
- Yeni Üye OTP: Yeni bir üyelik oluşturulduğunda, üyeye OTP sms göndererek üyenin ana sayfasında telefon numarası doğrulması istenir.