KivaCRM – Bulutsantralim Entegrasyonuyla Neler Yapabilirsiniz?
[sc_icon_with_title level=”h4″ title=”Click To Call” title_color=”#ebb129″ icon=”e75c” icon_color=”#ffffff” icon_background_color=”#ebb129″ icon_border_color=”#ebb129″]
KivaCRM’de kayıtlı kişileri ip telefon, softphone ve web telefonu üzerinden tuşlama yapmanıza gerek kalmadan arayabilirsiniz.
[sc_icon_with_title level=”h4″ title=”Müşteri Cari Kartı Pop-Up” title_color=”#ebb129″ icon=”e66b” icon_color=”#ffffff” icon_background_color=”#ebb129″ icon_border_color=”#ebb129″]
Gelen aramalarda arayan numara KivaCRM’de kayıtlıysa ilgili kişinin cari kartı ekranda otomatik açılır.
[sc_icon_with_title level=”h4″ title=”Arama ve Ses Kaydı Erişimi” title_color=”#ebb129″ icon=”e7f5″ icon_color=”#ffffff” icon_background_color=”#ebb129″ icon_border_color=”#ebb129″]
Yapılan görüşmelerin arama kayıtlarını KivaCRM’deki ilgili kişinin cari kartında görüntüleyebilir, görüşmelerin ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz.
KivaCRM – Bulutsantralim Entegrasyonu Nasıl Yapılır?
Online İşlem Merkezi (OİM) => Bulut Santral Hizmeti => Santral Ayarlarım sayfasında “CRM Entegrasyonu” alanında;
- “Çağrı olaylarını bildir” deki “Çalıyor“, “Açıldı” ve “Kapandı” kısmını işaretleyiniz.
- KivaCRM’de Sistem Ayarları => Entegrasyon Ayarları => PBX sayfasına gelerek Genel Pbx Ayarlarında Servis Sağlayıcı olarak “Bulutsantralim” i seçiniz. En altta yer alan “KivaCRM Api Key”i kopyalayarak aşağıdaki URL’in sonuna ekleyerek yapıştırınız.
https://pbxapi.kivacrm.com/index.php?provider=bulutsantralim&apiKey= - “API anahtarı” bölümünden “Üret” butonuna tıklayarak API anahtarı üretiniz. Daha sonra üretilen anahtarı KivaCRM Genel PBX ayarlarındaki “API Anahtarı” alanına giriniz.
- KivaCRM Genel PBX ayarlarındaki “Numara Öneki” alanına “9” değerini giriniz.