[rank_math_breadcrumb]

Shopify – Bulutsantralim Entegrasyonu

Shopify - Bulutsantralim Entegrasyonuyla Neler Yapabilirsiniz? [sc_icon_with_title level="h4" title="Siparişim Ne Durumda?" title_color="#ebb129" icon="e6ca" icon_color="#ffffff" icon_background_color="#ebb129" icon_border_color="#ebb129"] Müşteri hizmetlerinizi arayarak destek almak isteyen müşterileriniz, siparişlerinin durumu hakkında detaylı bilgiyi ''sesli karşılama robotundan'' öğrenebilir.  Sesli karşılama robotu ile ekstra iş gücünden ve bunların getirebileceği maliyetten kurtulmuş olursunuz. [sc_icon_with_title

Bulut Santral Nedir?

Bulut Santral Nedir? Bulut Santral diğer bir ifadeyle sanal santral, internet üzerinden hizmet veren ve fiziksel bir telefon santrali gereksinimini ortadan kaldıran yeni nesil bir telefon santrali çözümüdür. İşletmelerin, internet bağlantısı olduğu her yerden santral özelliklerini kullanmalarına olanak tanır. Bulut tabanlı bu sistem, geleneksel santral

Bulut Santralin Avantajları Nelerdir?

Bulut santral, geleneksel donanım santrallerine göre birçok avantaj sunar. Öncelikle, fiziksel bir santral kurulumuna gerek kalmadan, internet üzerinden hızlıca kurulabilir ve yönetilebilir. Bu, işletmeler için hem zaman tasarrufu sağlar hem de kurulum maliyetlerini azaltır. - Esneklik ve Ölçeklenebilirlik Bulut tabanlı santral hizmetleri, işletmelerin ihtiyaçlarına göre

Bulut Santral – CRM/Yazılım Entegrasyonu Avantajları

Ücretsiz sunulan Bulutsantralim API ile mevcut CRM veya yazılımınızı bulut santralinizle entegre hale getirebilirsiniz. CRM veya Yazılımınızı Bulut Santral ile Entegre Etmenin Avantajları Nelerdir? Daha Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi: Müşteri çağrıları, CRM sistemiyle entegre olduğunda, çağrı alan personel müşteriyle ilgili önemli bilgilere erişebilir. Bu, müşteriye daha

Çağrı Kalite Puanlaması

Çağrı Kalite Puanlaması Nedir? Bulut santral sistemimize eklediğimiz çağrı kalite puanlaması özelliği sayesinde, görüşme kayıtlarını bir yönetici tarafından dinleyebilir ve dinlenen görüşmeleri kalite açısından puanlayabilirsiniz. Böylelikle müşteri deneyimini değerlendirme ve iyileştirme sürecine önemli bir katkı sağlayabilirsiniz. Neden Önemlidir? Görüşme kayıtlarını dinleyip kalite puanı verme özelliği,

Giden Başarısız Çağrılara Otomatik SMS Gönderimi

Bulut santral hizmetinizin işlevselliğine bir yenilik daha eklendi! Artık giden aramalarınızda karşı taraftan cevap alınamadığında, meşgul veya ulaşılamadığı durumlarda otomatik SMS gönderme özelliğiyle kesintisiz bir iletişim sağlayabilirsiniz. Nasıl Çalışır? Bu yeni özellik sayesinde, giden aramalarınızda karşı tarafın cevap vermediği, meşgul veya ulaşılamadığı durumlarda, önceden belirlediğiniz

İkas – Bulut Santral Entegrasyonu

İkas - Bulutsantral Entegrasyonuyla Neler Yapabilirsiniz? [sc_icon_with_title level="h4" title="Siparişim Ne Durumda?" title_color="#ebb129" icon="e6ca" icon_color="#ffffff" icon_background_color="#ebb129" icon_border_color="#ebb129"] Müşteri hizmetlerinizi arayan müşterilerinizin sipariş ve kargo durumlarını sesli karşılama robotuyla canlı biri olmadan okutabilirsiniz. Böylelikle bu konulardaki talepleri iş gücüne ihtiyaç duymadan Bulutsantralim aracılığıyla çözebilirsiniz.. Müşteri hizmetlerinizi aradıklarında

Arayan Numara Bazlı Senaryolar Oluşturabilme

Bulut santralinizde arayan numara bazlı santral senaryoları oluşturabilirsiniz. Ne Amaçla Kullanılır? 1. Arandığınız ülkeye özel santral senaryoları oluşturabilmenizi sağlar. Böylelikle arandığınız ülkenin diliyle karşılama menüleri oluşturabilir ve çağrıları ilgili ülkenin dilinde hizmet veren personellerinize yönlendirebilirsiniz. 2. Arandığınız şehire özel santral senaryoları oluşturabilmenizi sağlar. Böylelikle çok şubeli yapılarda

Kaçan Çağrı Servisi – Otomatik Geri Arama, SMS veya E-posta Bildirimi

Kaçan çağrı servisi, bulut santralinizden kaçan çağrıları size e-posta ve SMS ile bildirebilir, kaçan çağrılarınıza otomatik arama başlatarak müşteri temsilcilerinize aktarabilir.   Kaçan çağrı, santralinize gelen çağrının dahili ya da müşteri temsilcileriyle görüşmeden sonlanması durumudur.   Kaçan çağrı servisini Bulut Santral Hizmeti > Gelen Arama

RTP Nedir? SRTP Nedir?

SRTP (Secure Real-Time Transport Protocol) Nedir? SRTP, Güvenli Gerçek Zamanlı Protokol (Güvenli RTP veya SRTP), gelişmiş bir güvenlik mekanizmasına sahip RTP protokolünün bir uzantısıdır. RTP’nin doğrudan yaptığı iletişimi, güvenli olarak sağlamaktadır. RTP tabanlı iletişim protokolünden geçirilen verilerin ve mesajların şifreleme, kimlik doğrulama ve bütünlük doğrulaması

SRTP Nedir?

SRTP (Secure Real-Time Transport Protocol) Nedir? SRTP, Güvenli Gerçek Zamanlı Protokol (Güvenli RTP veya SRTP), gelişmiş bir güvenlik mekanizmasına sahip RTP protokolünün bir uzantısıdır. RTP’nin doğrudan yaptığı iletişimi, güvenli olarak sağlamaktadır. RTP tabanlı iletişim protokolünden geçirilen verilerin ve mesajların şifreleme, kimlik doğrulama ve bütünlük doğrulaması

Andorid için Bria Mobile Kurulumu ve Bulut Santral Dahili Hesabının Kaydedilmesi

Bria Mobile (Android) uygulamasını akıllı telefonunuza yükleyerek Bulutsantralim ‘in bir dahilisi olabilirsiniz. Bria Mobile: VoIP Softphone uygulamasını Google Play üzerinden indirebilirsiniz. İndirmek için tıklayınız. Bria Mobile Kurulumu Bria kurulumu için aşağıdaki adımlar takip edebilirsiniz. Uygulamayı telefonunuza indirdiğinizde istenen izinlere onay verdikten sonra ilk olarak "Select

IPhone (IOS) için Bria Mobile Kurulumu ve Bulut Santral Dahili Hesabının Kaydedilmesi

Bria Mobile (IOS) uygulamasını akıllı telefonunuza yükleyerek Bulutsantralim ‘in bir dahilisi olabilirsiniz. Bria Mobile: VoIP Softphone uygulamasını Apple App Store'dan indirebilirsiniz. İndirmek için tıklayınız. Bria Kurulumu Bria kurulumu için aşağıdaki adımlar takip edebilirsiniz. Uygulamayı telefonunuza indirdiğinizde istenen izinlere onay verdikten sonra ilk olarak "Select Provider

Verimor aboneliği için gerekli belgeler nelerdir?

Şahıs İşletmeleri için: Yetkili işlem yapıyor ise; - Abonelik sözleşmesi (Islak imzalı- kaşeli ) - Yetkili kişi kimlik fotokopisi - Yetkili kişi imza beyannamesi fotokopisi - Vergi levhası fotokopisi - Banka Havale / Eft Doğrulama - Yetkili kişi yerleşim yeri belgesi (e-Devlet kapısından "VERİMOR TELEKOM. A.Ş.

Workcube – Bulutsantralim Entegrasyonu

Workcube - Bulutsantralim Entegrasyonuyla Neler Yapabilirsiniz? [sc_icon_with_title level="h4" title="ÇAĞRI BAŞLATMA (CLICK TO CALL)" title_color="#ebb129" icon="e75c" icon_color="#ffffff" icon_background_color="#ebb129" icon_border_color="#ebb129"] Workcube'de kayıtlı müşteri cari kartlarında yer alan telefon numaralarına tıklayarak arama yapabilirsiniz. [sc_icon_with_title level="h4" title="ÇAĞRI POP-UP" title_color="#ebb129" icon="e66b" icon_color="#ffffff" icon_background_color="#ebb129" icon_border_color="#ebb129"] Çağrı geldiğinde arayan numarasından tanınarak arayan

İYS’ye Kayıt ve Onay Süresi Uzatıldı

Hizmet sağlayıcıların İleti Yönetim Sistemi (İYS) 'ne izinlerini aktarmak için son tarih olarak belirlenen 01 Aralık 2020 ve vatandaşların kontrolü için ise son tarih olarak belirlenen 16 Ocak 2021 tarihi, T.C. Ticaret Bakanlığı kararıyla ertelenmiştir. Buna göre; 150 bin adedin üstünde ticari elektronik ileti onayı

İzinlerinizi İYS’ye Nasıl Aktarabilirsiniz?

150 bin adedin üstünde ticari elektronik ileti onayı olan hizmet sağlayıcıların 31 Aralık 2020 ve 150 bin adet ve altında ticari elektronik ileti onayı olan hizmet sağlayıcılar için 31 Mayıs 2021 tarihlerine kadar mevcut izinlerini İleti Yönetim Sistemi üzerine aktarmaları gerekmektedir. Bu tarihe kadar aktarılmayan

İleti Yönetim Sistemi (İYS) Nedir? Nasıl Çalışır?

İleti yönetim sistemi nedir, nasıl çalışır? İYS'ye üye olmak zorunlu mu? Başvuru sürecinde neler gerekir? İşte İYS hakkında bilmeniz gerekenler; İleti Yönetim Sistemi (İYS) Nedir? Resmî Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe alınan Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Hakkında Yönetmelik'e uygun olarak; Hizmet Sağlayıcılar'ın arama, mesaj ve e-posta