KUYRUK DURUMLARINI SORGULAMA
Bu makaleyi uygulayabilmek için önce Asterisk API ile entegrasyon çalışması makalesini okumalısınız.
JSON
1 2 3 4 5 | { "command" : "queuesummary", "queue" : "500", "crm_id" : "1234abcd" } |
HTTP
1 | http://vami.verimor.com.tr:3000/santral_ismi/queuesummary?queue=500&crm_id=1234abcd&username=kullanici_adi&password=sifre |
santral_ismi (zorunlu, sadece http yönteminde): işlem yapmak istediğiniz santralin ismi.
queue : Sadece belirli bir kuyruğun durumu sorgulamak için doldurun. Bu parametrenin boş olması durumunda tüm kuyrukların durumları listelenir.
crm_id: bu isteği unique olarak tanımlayan string. vami cevaplarında bu id’yi de döndürür.
username (zorunlu, sadece http yönteminde): tanımlanmış api kullanıcı adınız.
password (zorunlu, sadece http yönteminde): tanımlanmış api şifreniz.
CEVAP
1 2 3 4 5 6 | { "response" : "queuesummary", "crm_id" : "1234abcd", "status" : "success", "message" : "Queue:520, LoggedIn:0, Available:0, Callers:0, HoldTime:0, TalkTime:0, LongestHoldTime:0; Queue:521, LoggedIn:2, Available:1, Callers:0, HoldTime:6, TalkTime:822, LongestHoldTime:0" } |
crm_id: istek yaparken verdiğiniz id.
status: işlem başarılıysa “success”, değilse “error” gelir.
message: Kuyrukların durumları. Kuyruklar noktalı virgül ile ayrılır, içindeki durum sahaları ise virgül ile ayrılır.