SANAL SANTRAL

Sanal Santral sistemi, lokasyonunuzda fiziksel sunucu ihtiyacı olmadan tarafınıza dedike edilmiş, datacenter ortamında barındırılan bir sunucu üzerinden kullanabileceğiniz ip santral sistemidir. Sanal Santral sistemi, kurulum ücreti istenmeden, herhangi bir taahhüt talebi olmadan aylık kiralama modeliyle abonelerimize sunulmaktadır.

Sanal Santral Nedir?

Sanal Santral sistemi, şirketinizde telefon santrali bulundurmanıza gerek kalmaksızın, internet ağının bulunduğu her yerden kullanabileceğiniz datacenter ortamında barındırılan ip santral sistemidir.

Sanal Santral sistemi, kurulum ücreti ve herhangi bir taahhüt talebi olmadan aylık kiralama modeliyle abonelerimize sunulmaktadır.

Sanal Santralin Avantajları

Sanal Santral Özellikleri

İnternet ağının bulunduğu her yerden santrale dahili olarak bağlantı yapılabilir. Böylelikle farklı lokasyonlardaki ofisleriniz santralin dahilisi olarak görüşme yapabilir, çağrı karşılayabilir, kendi aralarında sınırsız-ücretsiz görüşebilir.

Analog telefon bağlantısı: Analog telefonlar, voip gateway (FXS) cihazlarıyla santrale dahili olarak bağlanabilir.

Ip telefon bağlantısı: Ip telefonlar, internet ağının bulunduğu her yerden santrale dahili olarak bağlanabilir.

Mobil telefon bağlantısı: 3G veya wireless olan her yerde cep telefonuna(PDA) yüklenmiş olan SIP tabanlı yazılımlar ile santralinizin bir dahilisi olabilir ve tüm özelliklerinden eksiksiz faydalanabilirsiniz.

Bilgisayar bağlantısı: Bilgisayarınıza yükleyeceğiniz softphone (eyebeam, x-lite) aracılığıyla santrale dahili olarak bağlanılabilir.

PlusPBX Santral Sisteminde Verimor Telekom’ a tasınan numara ya da Verimor Telekom tarafından, tarafınıza tahsis edilen 0850, 0212, 0216 ’lı tek numara üzerinden herhangi bir ek donanım veya lisansa ihtiyacınız olmadan es zamanlı sınırsız çagrı alabilirsiniz.
Birden çok voip operatörüyle herhangi bir ek donanıma ihtiyaç olmaksızın kanal sınırı olmadan ara bağlantı yapabilirsiniz, böylelikle telefon giderlerinde %70’lere varan tasarruf sağlamış olursunuz. Sabit numara taşıma hizmetiyle Verimor Telekom’a taşıyacağınız tek numaranız üzerinden sınırsız çağrı alabilirsiniz. Sabit numara taşıma hizmeti hakkında bilgi almak için lütfen tıklayınız.
Sesli yanıt sistemi (IVR), daha önceden kaydedilmiş sesli mesajları dinleterek, arayan kişiye telefonundan tuşlama yaptırarak istenilen kişi yada departmana bağlanabilmesini sağlayan sistemdir.

Sesli Yanıt Sistemi hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

PlusPBX IP Santral sistemini kullanarak müşterilerinizin sipariş durumlarını, kargo durumlarını, borçlarını veya müşterilerinizle ilgili herhangi bir değişkeni sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden sorgulatabilirsiniz. Bu sistem ek modül olarak kullanılmaktadır.

Kargo-Sipariş-Borç sorgulama sistemi hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

Gelen aramalarınızda dahililere sesli mesaj bırakılabilir. Dahililere bırakılan sesli mesajlar dahilinin mail adresine .wav formatında gönderilebilir veya dahili telefon üzerinden dinleyebilir.
Dahililere gelen aramalar, dahilinin cevap vermediği durumlarda isteğe bağlı olarak ilgili kişinin cep telefonuna yönlendirilebilir.
Kullanmış olduğunuz bir CRM ‘iniz varsa santralinizle entegre çalıştırabilirsiniz. CRM – Santral entegrayonu hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.
Gelen ve giden tüm aramalar dahili bazında santral içinde tutulmaktadır. Çağrı raporları santralin web arayüzünden görüntüleyebilir ve bilgisayarınıza xls, csv, pdf formatlarında indirebilirsiniz.
Gelen ve giden tüm aramalarınızın ses kayıtları santral içinde otomatik olarak tutulmaktadır. Tüm ses kayıtlarını PlusPBX Ip Santralin web ara yüzünden dinleyebilir, kendi bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz.
Flash panel ile tüm dahililerinizin anlık durumlarını görüntüleyebilirsiniz.
Aynı anda birden çok kişiyle konferans görüşme yapabilirsiniz.
Santral üzerinden faks alınabilmektedir. Gelen fakslar belirtilen e-posta adreslerine pdf formatında gönderilmektedir.

Sanal Santral paketlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için lütfen 0850 532 00 00 numarasından müşteri hizmetlerimizle görüşünüz.

Sanal Santral Nedir?

Sanal Santral sistemi, şirketinizde telefon santrali bulundurmanıza gerek kalmaksızın, internet ağının bulunduğu her yerden kullanabileceğiniz datacenter ortamında barındırılan ip santral sistemidir.

Sanal Santral sistemi, kurulum ücreti ve herhangi bir taahhüt talebi olmadan aylık kiralama modeliyle abonelerimize sunulmaktadır.

Sanal Santralin Avantajları

  • Sınırsız Dahili Kapasitesi
    İnternet ağının bulunduğu her yerden santrale dahili olarak bağlantı yapılabilir. Böylelikle farklı lokasyonlardaki ofisleriniz santralin dahilisi olarak görüşme yapabilir, çağrı karşılayabilir, kendi aralarında sınırsız-ücretsiz görüşebilir.
    Analog telefon bağlantısı: Analog telefonlar, voip gateway (FXS) cihazlarıyla santrale dahili olarak bağlanabilir.

    Ip telefon bağlantısı: Ip telefonlar, internet ağının bulunduğu her yerden santrale dahili olarak bağlanabilir.

    Mobil telefon bağlantısı: 3G veya wireless olan her yerde cep telefonuna(PDA) yüklenmiş olan SIP tabanlı yazılımlar ile santralinizin bir dahilisi olabilir ve tüm özelliklerinden eksiksiz faydalanabilirsiniz.

  • Sınırsız Çağrı Kapasitesi: PlusPBX Santral Sisteminde Verimor Telekom’ a tasınan numara ya da Verimor Telekom tarafından, tarafınıza tahsis edilen 0850, 0212, 0216 ’lı tek numara üzerinden herhangi bir ek donanım veya lisansa ihtiyacınız olmadan es zamanlı sınırsız çagrı alabilirsiniz.
  • VOIP Ara Bağlantı: Birden çok voip operatörüyle herhangi bir ek donanıma ihtiyaç olmaksızın kanal sınırı olmadan ara bağlantı yapabilirsiniz, böylelikle telefon giderlerinde %70’lere varan tasarruf sağlamış olursunuz. Sabit numara taşıma hizmetiyle Verimor Telekom’a taşıyacağınız tek numaranız üzerinden sınırsız çağrı alabilirsiniz. Sabit numara taşıma hizmeti hakkında bilgi almak için lütfen tıklayınız.
  • Sesli yanıt sistemi (IVR), daha önceden kaydedilmiş sesli mesajları dinleterek, arayan kişiye telefonundan tuşlama yaptırarak istenilen kişi yada departmana bağlanabilmesini sağlayan sistemdir.

    Sesli Yanıt Sistemi hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

  • PlusPBX IP Santral sistemini kullanarak müşterilerinizin sipariş durumlarını, kargo durumlarını, borçlarını veya müşterilerinizle ilgili herhangi bir değişkeni sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden sorgulatabilirsiniz. Bu sistem ek modül olarak kullanılmaktadır.

    Kargo-Sipariş-Borç sorgulama sistemi hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

  • Telesekreter Servisi (Voice Mail): Gelen aramalarınızda dahililere sesli mesaj bırakılabilir. Dahililere bırakılan sesli mesajlar dahilinin mail adresine .wav formatında gönderilebilir veya dahili telefon üzerinden dinleyebilir.
  • Akıllı Yönlendirme: Dahililere gelen aramalar, dahilinin cevap vermediği durumlarda isteğe bağlı olarak ilgili kişinin cep telefonuna yönlendirilebilir.
  • CRM Entegrasyonu: Kullanmış olduğunuz bir CRM ‘iniz varsa santralinizle entegre çalıştırabilirsiniz. CRM – Santral entegrayonu hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

  • Çağrı Raporlamaları: Gelen ve giden tüm aramalar dahili bazında santral içinde tutulmaktadır. Çağrı raporları santralin web arayüzünden görüntüleyebilir ve bilgisayarınıza xls, csv, pdf formatlarında indirebilirsiniz.

  • Çağrı Ses Kayıt Sistemi: Gelen ve giden tüm aramalarınızın ses kayıtları santral içinde otomatik olarak tutulmaktadır. Tüm ses kayıtlarını PlusPBX Ip Santralin web ara yüzünden dinleyebilir, kendi bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz.

  • Meşguliyet Paneli: Flash panel ile tüm dahililerinizin anlık durumlarını görüntüleyebilirsiniz.

  • Telekonferans: Aynı anda birden çok kişiyle konferans görüşme yapabilirsiniz.

  • Faks Alma: Santral üzerinden faks alınabilmektedir. Gelen fakslar belirtilen e-posta adreslerine pdf formatında gönderilmektedir.

Sanal Santral paketlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için lütfen 0850 532 00 00 numarasından müşteri hizmetlerimizle görüşünüz.