MÜŞTERİ TANIMA SİTEMİ

Müşteri tanıma sistemi, sizi arayan müşterilerinizi tanıyarak sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden müşteriye özel IVR senaryoları uygulayabilmenizi sağlamaktadır. Müşteri tanıma sistemi modülü, Asterisk tabanlı santraller üzerinde kullanılan bir modül olarak müşterilerimize sunulmaktadır. Müşteri tanıma sistemini kullanabilmek için müşteri veritabanınızın bulunduğu yazılım ile özel bir entegrasyon yapılması gerekmektedir.

Müşteri tanıma sistemiyle neler yapabilirsiniz?
– Arayan numaranın müşterinize ait olup olmadığına göre farklı IVR senaryoları uygulayabilirsiniz.
– Müşterinize ait numaralarda müşteri tipine veya durumuna göre farklı IVR senaryoları uygulayabilirsiniz.
– Müşterilerinize özel değişkenleri IVR üzerinden santralinize okutabilirsiniz.
– Sesli yanıt sistemi (IVR) müşterilerinizi, veritabanınızda kayıtlı olan isimleriyle karşılayabilir. Bu uygulama için TTS (Text to Speech) kullanılmaktadır.