Otomatik Arama Sistemi, PlusPBX Çağrı Merkezi Sistemine ek modül olarak yüklenir. Otomatik arama sisteminde, aranması istenen datalar (numaralar) sisteme yüklenir. Sistem, datadaki numaraları belirlediğiniz senaryolara göre otomatik olarak aramaya başlar. Müşterilerinize önceden belirlediğiniz sesli mesajınızı (reklam) dinletebilir ve sistemin ön bilgi sunduğu müşterilerinizi agent ile görüştürür. Böylece zamanı optimum şekilde kullanmış olur ve operatörlerinizin (agent) verimliliğini arttırabilirsiniz.

OPERATÖR (AGENT) KONSOLU

ÇAĞRI BİLGİLERİ
Agentlar, sisteme giriş yaparak önceden belirlenmiş müziği dinlemeye başlarlar. Herhangi bir tuşlama işlemi yapmadan otomatik olarak aranmış olan müşteri, operatörlere ‘donk’ sesiyle bağlanır ve çağrı bilgileri operatörün ekranında görüntülenir.

ÇAĞRI METNİ
Proje oluştururken farklı projeleriniz için farklı çağrı metinleri oluşturabilirsiniz. Böylelikle kendisine çağrı bağlanan agent, hangi proje için müşteriyle görüşeceğini görüntüler ve çağrı metnini okuyarak sunumunu gerçekleştirebilir.

ÇAĞRI FORMU (FEEDBACK FORM)
Görüşme esnasında agentların ekranında görüntülenir. Çağrı esnasında bu form aracılığı ile kaydedilen bilgiler, sisteme yüklemiş olduğunuz arama datanıza eklenmiş olur. Böylelikle müşterilerinizin sizdeki bilgilerini güncelleyebilir, müşterinizden almak istediğiniz ek bilgileri kaydedebilir, yapılan aramanın satışa dönüşüp dönüşmediği, ürünün modeli-cinsi, ürünün fiyatı, müşterinin kargo tercihi, satışla alakalı notlar gibi verileri sisteme girmiş olursunuz. Daha sonra tüm bu bilgileri santralinizin web arayüzünden bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

ÇAĞRI ZAMANLAMA
Agent, görüşme yaparken ileri bir tarihe çağrı zamanlayabilir. Çağrı ileri bir tarihe veya proje sonuna da zamanlanabilir. Agent, çağrının kendisine bağlanmasını isterse ‘yine çağrı bana gelsin’ seçeneğini işaretleyerek zamanlayabilir.

MOLA ALMA
Agent molaya çıkmak istediğinde, önceden belirlenmiş mola formundaki seçeneklerden birini işaretleyerek molaya çıkabilir. Alınan tüm molalar, türüne göre süreleriyle birlikte raporlanmaktadır.