Skip links

Eyebeam, X-Lite ayarları

Verimor Telekom üzerinden bilgisayarınıza kurduğunuz yazılım ile çağrı başlatmak ve Verimor Numaralandırma servisi ile çağrı almak için Eyebeam veya X-lite yazılımı kullanabilirsiniz. Yazılımı bilgisayarınıza kurduktan sonra aşağıdaki şekilde ayarlamanız gerekmektedir.

Programı kurduktan sonra üzerinde sağ tuşla tıklayıp “Opstions” a gelin.

Sol alt köşede bulunan “Advanced” sekmesine tıklayın.

“Audio Codecs” bölümünde bulunan” G729, G711 aLaw ve G711 uLaw″ haricindeki bütün kodekleri sol ok butonuna basarak “Disable Codecs” kısmına atın ve etkisiz hale getirmek için Ok butonuna basın. “Enable codecs” kısmında “G729, G711 aLaw ve G711 uLaw” kalmalıdır.

“Network” bölümüne tıklayın. “Call Inactivity” altında “In times of network disruption, automatically hang up calls after” kutucuğunu pasif hale getirin.

Daha sonra Eyebeam üzerinde tekrar sağ tıklayıp “Sip Account Settings” bölümüne tıklayın.
Açılan pencerede “Add” butonuna tıklayın.

Açılacak olan pencerede kullanıcı bilgilerinizi girmeniz gerekecektir.

“Display Name”, “User Name” ve “Authorization user name” alanlarına; direkt olarak Verimor’daki numaranızı kullanacaksanız Verimor kullanıcı adınızı (90xxxxxxxxx) veya bulut santralde kullanacaksanız bulut santraldeki dahili numaranızı (1000 v.b.),

“Password” alanına ise ilgili şifrenizi giriniz.

“Domain” kısmına Verimor’daki numarayı kullanacaksanız “sip.verimor.com.tr” veya bulut santral kullanacaksanız santral isminizi (xxx.bulutsantral………com v.b.) girdikten sonra önce “Tamam” ve sonrasında “Close” butonlarına tıklayarak geri dönün.

Leave a comment

  1. İnbound cagrilar karsilanmazsa 5 saniyede kapanıyor nasıl duzeltebilirim

  2. Otomatik yapınca da çağrı dusunceki sinyal sesi gelmiyor yardımci olursanız sevinirim

    1. Merhaba,

      0850 532 00 00 ‘dan arayarak teknik ekibimizden destek alabilirsiniz.

  3. merhabal ,,,
    sadece inbound çağrıların düşmesi için ne yapmam gerekli