Skip links

Asterisk API ile CRM üzerinden agent oturumu açma

AGENT OTURUM AÇMA
Bu makaleyi uygulayabilmek için önce Asterisk API ile entegrasyon çalışması makalesini okumalısınız.

JSON

HTTP

 

santral_ismi (zorunlu, sadece http yönteminde): işlem yapmak istediğiniz santralin ismi.
agent (zorunlu): oturumu açılacak agent’ın numarası.
exten (zorunlu): agent’ın kullanacağı telefonun dahili numarası.
wait_response: “1” ise telefonun cevap vermesini bekleyip çağrının unique_id’si ile cevap döner. “0” ise (default, “0”) istek santrale ulaştırıldığında döner.
crm_id: bu isteği unique olarak tanımlayan string. vami cevaplarında bu id’yi de döndürür.
username (zorunlu, sadece http yönteminde): tanımlanmış api kullanıcı adınız.
password (zorunlu, sadece http yönteminde): tanımlanmış api şifreniz.

CEVAP

 

crm_id: istek yaparken verdiğiniz id.
unique_id: agent’ın bağlantısında oluşan çağrının unique_id’si (wait_response “1” ise)
status: işlem başarılıysa “success”, değilse “error” gelir.
message: işlemin açıklaması.

Leave a comment