Skip links

Çağrı Merkezi CRM Yazılımı

Verimor | CRM ile çağrı merkezi yönetiminizi çok daha basit ve kullanışlı bir hale getirebilirsiniz. VerimorCRM üzerinde yapacağınız küçük dokunuşlarla hem müşteri temsilcilerinize rahat bir çalışma ortamı sağlayabilir hem de müşterilerinizin verilerine kolay ve hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.

PROJE OLUŞTURMA

CRM üzerine yükleyeceğiniz müşteri datalarınıza ilişkin projeler oluşturabilirsiniz.

 

1. Yarı Otomatik Arama Projesi
Müşteri temsilcilerinin “Çağrı Al” butonuyla data havuzundan sırasıyla çağrı alabileceği proje şeklidir.

 

2. Otomatik Arama Projesi (Predictive Dialer)
Oluşturulan projedeki datayı müşteri temsilcilerinin müsaitlik durumuna göre otomatik olarak arayıp müsait müşteri temsilcisine aktaran proje şeklidir.

 

3. Otomatik IVR Arama Projesi
Oluşturulan projedeki datayı arayan, cevap veren numaralara tanıtıcı mesajınızı dinleterek ilgilenenleri müşteri temsilcilerine aktaran proje şeklidir.

 

4. Anket Projesi
Yüklenen datanıza anket yapabileceğiniz proje şeklidir. Ankette yapılan tuşlamaları raporlayabilirsiniz.

MÜŞTERİ CARİ KARTI OLUŞTURMA

Yapılan görüşmelerde Müşteri cari kartı oluşturabilirsiniz. Mevcut müşteri veritabanınızı VerimorCRM ‘e yükleyebilirsiniz. Böylelikle CRM üzerinden gelen çağrılarda müşterilerinizin bilgilerini ekranda görebilir, ismiyle hitap edebilir, tek tıklama ile kişiye ilişkin geçmiş çağrı ve siparişlere ulaşabilir, yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

SİPARİŞ KAYDI OLUŞTURMA

Görüşülen çağrıya ilişkin sipariş kaydı oluşturabilirsiniz. Oluşturulan siparişlerin durumlarını güncelleyebilir, siparişe özel notlar alabilirsiniz.

SİPARİŞ RAPORLAMA

Oluşturulan siparişlere kolayca ulaşabilir, siparişlerinizi oluşturan müşteri temsilcisi, müşteri cari kartı, sipariş kalemleri ve tutarlarıyla birlikte raporlayabilirsiniz. .

MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ KONSOL EKRAN ÖZELLİKLERİ

Müşteri temsilcileri, görüşme yaparken işlemlerini “Agent Konsolu” üzerinden kolayca yapabilmektedir.

Agent konsolu üzerinden neler yapabilirsiniz?

1. Sipariş oluşturma
2. Müşteri oluşturma
3. Mola alma
4. Çağrıya ilişkin sonuç kodu girme

– Müşteri temsilcilerinin, yer aldığı projeye göre çağrıyı sonlandırması veya bir sonraki çağrıya geçebilmesi için çağrıya ilişkin sonuç kodu girmesi gerekmektedir.

PROJE RAPORLAMA

Önceden oluşturulmuş projeler raporlanabilmektedir. Proje raporlarında müşteri temsilcilerinizin hangi numarayla, hangi tarihte görüştüğünü, çağrıya ilişkin girdikleri sonuç kodlarını raporlayabilirsiniz.

ONLİNE İZLEME EKRANLARI (WALLBOARD)

Müşteri temsilcilerinizi anlık olarak izleyebilirsiniz.Online izleme ekranında neler görüntülenmektedir?
– CRM Login bilgisi
– Oturum Açma Bilgisi
– Mola Durumu
– Çağrı Durumu
– Sipariş ve Ciro Durumu

Verimor Çağrı Merkezi CRM sistemi hakkında daha detaylı bilgi almak ve demo yapmak için lütfen müşteri hizmetlerimizi arayınız.

Verimor Çağrı Merkezi CRM sisteminin daha detaylı ekran görüntüleri ve kullanımı hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.