0850 NUMARALAR

Çağrı Merkezleri ve Kurumsal Firmaların Tercihi 0850 Numaralar

0850 numaralar, son dönemlerde bankaların, hava yolu ve otobüs firmalarının, e-ticaret sitelerinin ve farklı sektörlerde bir çok kurumsal firmanın çağrı merkezi numarası ya da iletişim numarası olarak karşımıza çıkmaktadır. 0850 ‘li numaraların eski tip analog numara (PSTN) ve 444 ‘lü numaralara göre çeşitli avantajları bulunmaktadır.

0850 Numara Kullanmanın Avantajları

0850 Numara Nasıl Alınır?

Online abonelik sistemimiz üzerinden 0850 numara tahsis etmeniz sadece bir kaç dakikanızı alır.

1. İstediğiniz 0850 numarayı sorgulayarak ya da aşağıda listelenen numaralardan seçerek online abonelik sistemimize yönlendirilirsiniz.

2. İstenen bilgileri ilgili alanlara giriniz. Kurumsal abonelik için şirket imza yetkilisinin bilgilerinin girilmesi gerekir.

3. Abonelik işlemi tamamlandıktan sonra tarafınıza gönderilen online işlem merkezimize kullanıcı adı ve şifre bilgilerinizle giriş yaparak sizden istenen evrakları yükleyiniz.

Online 0850 Numara Tahsisi

0850 ‘li Numaralar Nasıl Kullanılır?

  • Verimor’dan tahsis edeceğiniz sıradan 0850 ‘li ilk numaranız ücretsizdir.
  • 0850 ‘li numaralara gelen çağrılarda numara sahibine ücret yansımaz. Sadece 0850 ‘li numarayı arayan tarafa operatörü tarafından ücret yansıtılır.
  • 0850 ‘li numaralardan yapacağız aramalarda kullanacağınız tarifeler üzerinden ücretlendirilirsiniz.

ÇAĞRI MERKEZİ TARİFELERİ

CALL 10+CALL 30+CALL 100+CALL 200+CALL 300+
10.000-30.000 dk arası30.000-100.000 dk arası100.000-200.000 dk arası200.000-30.000 dk arası300.000 dk üzeri
Şehir içi0,0292 TL/dk0,0277 TL/dk0,0262 TL/dk0,0239 TL/dk0,0217 TL/dk
Şehirler arası0,0292 TL/dk0,0277 TL/dk0,0262 TL/dk0,0262 TL/dk0,0262 TL/dk
GSM0,0495 TL/dk0,0427 TL/dk0,0397 TL/dk0,0367 TL/dk0,0337 TL/dk

AÇIKLAMALAR

  • Call 10+ tarifesi, aylık trafiği 10.000 dakika ve üzeri olan, Call 30+ tarifesi, aylık trafiği 30.000 dakika ve üzeri olan, Call 100+ tarifesi, aylık trafiği 100.000 dakika ve üzeri olan, Call 200+ tarifesi, aylık trafiği 200.000 dakika ve üzeri olan, Call 300+ tarifesi, aylık trafiği 300.000 dakika ve üzeri olan çağrı merkezine uygulanmaktadır.
  • Tarifeler her ay sonunda aylık hacminize bakılarak otomatik olarak yükseltilir veya düşürülür.
  • Belirtilen ücretler ilgili bölgelerin dakika ücretleridir. Ücretlendirme periyodu bir saniyedir.
  • Şehiriçi, İstanbul, Ankara ve İzmir illerini ifade etmektedir.
  • Çağrı merkezi tarifelerimiz ön ödemelidir.
  • Fiyatlarımıza %18 KDV ve %15 ÖİV dahil edilmemiştir.
  • 444 ‘lü numara yönüne yapılan aramalar sabit, STH yönüne yapılan aramalar GSM fiyatından ücretlendirilir.
  • Her çağrı merkezine ilk olarak Call 10+ tarifesi ile hesap açılır.
  • Dakika hacimleri hesaplanırken gelen çağrı (inbound) dakikaları da dahil edilir.
KURUMSAL TARİFE

Şehir içi

0,045  TL/dk

Şehirler arası

0,045  TL/dk

GSM

0,11  TL/dk

AÇIKLAMALAR

  • Aylık sabit ücret uygulaması yoktur.
  • Fiyatlarımıza %18 KDV ve %15 ÖİV dahildir.
  • Ücretlendirme Sabitlerde 60 sn.lik, Gsm ve STH yönlerinde 20 sn.lik periyotlarla yapılır.
  • 444’lü numara yönüne yapılan aramalar şehir içi veya şehirler arası yönü fiyatı üzerinden ücretlendirilmektedir.
  • STH (Sabit Telefon Hizmeti veren operatörler) yönüne yapılan aramalar GSM yönüne geçerli olan birim fiyat üzerinden ücretlendirilmektedir.
  • KKTC yönüne yapılan aramalar için tüm ücretlendirmelerin bulunduğu tarifemizi aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.
  • Uluslararası ve tüm yönlerin ücretlendirmesinin yer aldığı tarife listesini Excel formatında indirmek için tıklayınız.

0850 Numara Kullanmanın Avantajları

0850 Numara Nasıl Alınır?

Online abonelik sistemimiz üzerinden 0850 numara tahsis etmeniz sadece bir kaç dakikanızı alır.

1. İstediğiniz 0850 numarayı sorgulayarak ya da aşağıda listelenen numaralardan seçerek online abonelik sistemimize yönlendirilirsiniz.

2. İstenen bilgileri ilgili alanlara giriniz. Kurumsal abonelik için şirket imza yetkilisinin bilgilerinin girilmesi gerekir.

3. Abonelik işlemi tamamlandıktan sonra tarafınıza gönderilen online işlem merkezimize kullanıcı adı ve şifre bilgilerinizle giriş yaparak sizden istenen evrakları yükleyiniz.

Online 0850 Numara Tahsisi

  • Ip Santralle / Bulut Santralle Kullanım
    Tahsis ettiğiniz sabit numarayı şirketlerde kullanmak için en gelişmiş yöntem ip santral sistemleridir. Ip santrale tanımlanan sabit numara için, ip santralin özelliğine göre istenilen senaryo uygulanabilir.
  • VoIP Gateway ile Kullanım
    Voip gateway cihazıyla kullanım, genellikle analog santral kullanan ve ip santral yatırımı yapmak istemeyen şirketlerde sabit numarayı santral üzerinden kullanabilmek için tercih edilmektedir.
  • Ip Telefonla Kullanım
    Tahsis edilen sabit numarayı ip telefona tanımlayarak kullanım şeklidir. Genellikle bireysel bir çözümdür. Fakat Ip santral ile ip telefonu bir arada kullanmak şartıyla kurumsal bir çözüm olarak tercih edilmektedir.
  • Akıllı Telefonla Kullanım
    Akıllı telefona yüklenecek olan SIP tabanlı uygulamalarla sabit numarayı kullanmak mümkündür.
    IOS ve Android işletim sisteminde test edip kullanılmasını önerdiğimiz birkaç uygulama bulunmaktadır. Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.
  • Bilgisayarla Kullanım
    Tahsis ettiğiniz sabit numarayı, bilgisayara yüklenecek arama yazılımına tanımlayarak kulaklıklı mikrofon aracılığıyla kullanmak mümkündür. Bu yazılımı kullanmak genellikle bireysel kullanımlar için yada ufak çaplı çağrı merkezlerinin tercihidir. Fakat ip santral ya da çağrı merkezi sistemi ile birlikte arama yazılımı kullanarak da tercih edilmektedir..
  • Yönlendirme Yaparak Kullanım
    Bu yöntem sadece sabit numaraya dışarıdan (inbound) çağrı almak için tercih edilebilir. Bu yöntemle arama yapmak mümkün değildir.

0850 'li Numaranın 444'lü Numaralardan Farkı Nedir?